OPEN MIC_Stand Up Comedy (intrarea libera)

2 Răspunsuri to “OPEN MIC_Stand Up Comedy (intrarea libera)”


  1. 1 make blog septembrie 9, 2014 la 7:53 pm

    I used to be recommended this blog by way of my cousin. I’m no longer certain whether this submit is written via
    him as no one else understand such specific approximately
    my trouble. You are incredible! Thank you!

  2. 2 online marketing blog septembrie 18, 2014 la 9:40 am

    I am actually thankful to the holder of this website who has shared
    this impressive piece of writing at here.


Lasă un comentariu




ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a