fatuca FANTASYA continua sa fie o ipocrita mica:)

Dupa ce am zis in postul anterior ca este nestiutoare(ca seara tarziu:) ) si ca-si zice singura de rau, cand se ia de „Top Posts around WordPress” pt ce pune in el, dar uitand sau omitand(din obisnuita poate) ca este vorba despre acelasi „Top Posts around WordPresscare o pune si pe ea mereu in el, FANTASYA revine si spune:

Fra’ am adormit si eu cateva ore si cand m-am intors la net aveam mult prea multe comentarii, toata lumea era revoltata ca iar sunt in top…. bey… acolo e locul meu :P sunt in topul ala de cand mi-am facut blog pe wordpress … ce naiba… daca nu sunt in top inseamna ca n-am scris… ca n-am avut timp, nu de alta da e faza aia cu scoala de arhitectura

Si infumurata, si ipocrita, si ingamfata..:)

Sau..
poate nu vrea sa zica ca „Top Posts around WordPress” e de caca din cauza la ce pune in el, ci doar ca zilele astea a fost asa, cand i-a pus in el, pe popii aia penali care n-o lasa sa existe🙂. Atunci intr-adevar, n-ar mai fi ipocrita in cazu de fata, ci doar ar fi ea penala.. si o ingamfata mica.🙂

.

5 Responses to “fatuca FANTASYA continua sa fie o ipocrita mica:)”


  1. 1 fantasya Ianuarie 6, 2008 la 12:48 am

    Ideea e ca eu sunt in top pt ca am sare si piper… si asta e bine… la fel si gramo si altii care sunt deobicei in top au sare si piper…
    nu sunt in top pentru ca a murit un om…

    Azi sunt in top pentru ca m-am luat de oamenii care au facut rating pe spinarea unui mort… si indirect mi s-a intamplat si mie desi am scris in acel post ca as vrea sa nu ajunga in top…

    poti sa zici orice… dar ipocrita nu sunt…

    De cele mai multe ori sunt prost inteleasa…

    PS: pe asta l-am citit ca a fost mai scurt

  2. 2 aprozarnet Ianuarie 6, 2008 la 1:00 am

    oamenii aia au scris ca le-a murit „fratele preot”, si au scris mai multi asta; sau tu crezi ca au scris toti ca sa ajuga in Top Posts?:)
    sau.. de ce nu, poate chiar ei l-au OMORAT!..
    ca sa poata sa scrie despre asta si sa ajunga in „Top Posts around WordPress”..

    care, si topu asta spui ca e de caca la ce articole si pe cine pune in el, dar imediat mai spui ca tu esti in top(„de cand te-ai nascut..”:) ).

    Adica, in final.. „Top Post aroud WordPress”, pune lucruri de caca in el, da inafara de Tine.:)

    ..si de gramo, si de altii.. care au sare si piper; sare si piper.. dar ca tine, sau in felu tau; nu doar daca zic ei ca au:)

    of of, mai mai:)

  3. 3 blur Ianuarie 6, 2008 la 3:15 am

    🙂 mie imi este foarte somn. si ceea ce se intampla aici ma lasa atat de rece incat intru la tine doar sa iti fac trafic sa ajungi si tu in “Top Posts around WordPress” (ce pula mea o fi ala? /:) )..
    nenorocul a facut ca fatuca asta nevinovata sa se nimereasca in “Top Posts around WordPress” si sa o vezi tu! unii au mai putin ghinion decat altii. altii au avut cu adevarat mai putin ghinion si au scapat de ochiul tau. n-am inteles exact faza cu sarea si piperul.. si gramo (cine ar fi acest gramo? cumva e unu cu trafic mare?…ma rog..). vezi tu draga pisicuta, un blogher ca mine rade cand citeste „sunt in top…. bey… acolo e locul meu😛 sunt in topul ala de cand mi-am facut blog pe wordpress” .. de ce? pentru ca: despre ce pula mea top vorbim? despre topul in care ajungi daca… daca ce? … cum spuneam Aprozarule, mie imi este foarte somn.. si ceea ce se intampla aici ma lasa atat de rece incat.. ma culc

  4. 4 aprozarnet Ianuarie 6, 2008 la 3:22 am

    e caterinca poanta cu care ai inceput🙂 mc

  5. 5 copchilulkoma Ianuarie 6, 2008 la 2:13 pm

    o sa creada fata ca ai ceva cu ea… in special


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


