Cum esti de anu nou, asa..

Exista superstita ca asa cum te porti de anu nou, la trecerea dintre ani, ca asa o sa fii tot anul: daca te certi atunci o sa te certi tot anul, daca esti suparat o sa fii suparat tot anu si tot asa. Ma gandesc… da` nu ar fi aiurea sa fie totusi adevarata treaba asta, si pe tine sa te prinda de ex anu nou, cu altcineva in pula.. decat cu prietena ?

Si ce-ar insemna de fapt: ca tot anu o sa mergi numai in spatele respectivei!
Cum ai putea sa explici asta…un an intreg ? Ce faci, o acoperi cu paltonu ?
Ea : -Iubitule… ce este umflatura asta in fata ?
Tu :-Am testiculele umflate, iubito.
Si ea: -Lasa ca te ajut io sa le golesti..
Si cand da la o parte paltonu.. sa gaseasca pe una care sta cuminte, la tine in pula.
Ea :-Ce e cu asta aici (la tine in pula ?) !?
Si tu :-Iubito, asa m-a prins anu nou.. si acuma tot anu o stea aici, n-am ce sa fac!
-Pai bine.. dar in primu rand, ce-a cautat, de anu nou la tine in pula !?
-Nu este nici pe departe ce crezi tu.. Vezi tu, ea e din provincie, si trebuia sa vina sa stea in Bucuresti anuuu asta, da nu gasise nimic de inchiriat si cand a auzit ca io sunt din Bucureesti.. intelegi nu? …
-Ce a zis !? de ce nu ar sta la tine in pula, nu? Stiam io ca nu trebuia sa te las singur! Am fost si io putin atunci pana la mama, si imediat ti-i gasit ce sa faci, cu ce sa-ti ocupi timpul si.. altceva.
-Hai iubito, trebuie sa ma intelegi.. apropo, cine e tipu asta care de la revelion sta mereu in spatele tau?

.

6 Responses to “Cum esti de anu nou, asa..”


  1. 1 copchilulkoma Ianuarie 4, 2008 la 12:29 pm

    si eu am auzit tot felu` de superstitii. au fost si la stiri, inainte de rev.

    bineinteles ca eu mi-am luat chiloti rosii… sa am noroc in 2008, nu?😀

    am vrut sa iti las si tie un mesaj sa iti iei, ca sa-ti mearga bine, da` mi-a fost rusine

  2. 2 aprozarnet Ianuarie 4, 2008 la 5:18 pm

    bine ca nu mi-ai lasat:)

  3. 3 nikosita Ianuarie 4, 2008 la 10:42 pm

    eu port de cativa ani chiloti roshii de revelion si nu cred ca asta m-a ajutat la cva :)) in fine. dar iti spun cum o sa fie anul asta ca acum am purtat negrii :)) asa. f tare postul.😉

  4. 4 fanteziamea Ianuarie 4, 2008 la 10:54 pm

    eu stiam ca rosul se poarta pt a atrage.. pe cineva

    si de aia de obicei, pe la banchete, fetele se imbraca cu mult rosu: ca e ultima lor sansa:)

  5. 5 cezar Ianuarie 6, 2008 la 7:18 pm

    asa bine…sa mearga toti barbatii cu cate una in pula…ar fi ceva…
    am vazut chestia cu domeniul…bravo si sper sa ma ai in considerare pentru februarie😉

  6. 6 aprozarnet Ianuarie 6, 2008 la 8:50 pm

    okay. esti pe lista.. care nici nu am anuntat ca este inca:) ;trebuie sa o fac cred


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


