Testul N

(replica la testul C; si nu e nici ceva „rautacios”, doar de caterinca)

Daca sunt in club(a),
si pe ea nu am vazut-o lingandu-se cu 4,5 masculi pana sa ajunga la mine
iar dupa aceea nu o vad lingandu-se cu alti 3,4(ca e pe sfarsite seara),
atunci inseamna ca a iesit Testul N.. negativ, ca la analize, deci e de bine;
sau inseamna ca poate am nevoie sa incep sa port ochelari.
Oricum, pot sa incep sa ies cu ea; pt ca sigur n-am cum sa iau „N” boli, pt ca n-am de dinainte sanse sa facem sex, cum face cu toti ceilalti, mie revenidu-mi, doar sarcina de-a o scoate in oras.
asadar.. sunt special:)

.

9 Responses to “Testul N”


  1. 2 moi non plus Decembrie 31, 2007 la 1:30 pm

    vai de mine, esti atat de previzibil..Mai bine scriai Testul N de la „nu-ma-mai-suport-cat-de-destept-sunt”…ah si nu e commnet rautacios, doar de caterinca;)

  2. 4 Aida B Ianuarie 1, 2008 la 4:27 am

    cred ca va cam plictisiti voi, generatia asta mai tinara:)

  3. 6 aprozarnet Ianuarie 1, 2008 la 12:19 pm

    la multi ani si sanatate:)

  4. 8 blur Ianuarie 5, 2008 la 7:26 pm

    ba! de ce te iei ma de blogheri? n-ai idei?
    oricum.. buna poanta. restecpa!

  5. 9 aprozarnet Ianuarie 6, 2008 la 1:13 am

    mi-a venit ideea asta:)


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


