Copilul(aurolac?) de la Universitatii

Din nou ce o sa va spun, se intampla in pasaj la universitatii.

Urcam scarile de intrare in pasaj, iesind din statie. Pe langa mine, lume.. Care ma depasea, ori care venea din sens opus si care vroia sa coboare in statie.. Si printre toata lumea asta, vad in stanga sus, pe scari.. un pusti; cam de cls a IV-a. Daca ar fi mers la scoala adica..

Statea cu spatele lipit de perete, imbracat intr-un trening subtire si cu mainilie lipite in palme intre picioare. Cu o sapca mare rosie intr-o parte pe cap; a furat-o sigur, de unde putea sa o aiba, nu? Inca un aurolac.. care cere bani de streseaza lumea si doar injura, nu?

Da.. insa cum urcam eu, pe langa el coboara o fata care se grabea un pic. Iar pustiul o urmareste cu privirea, ducand capul dupa ea, intr-un arc de cerc aproape; din susul scarilor, dreapta lui, pana jos, in stanga lui. Insa nu se uita la ea, se uita la ceva ce avea in mana. Si nu era geanta. Era o.. punga de pufuleti.

.

9 Responses to “Copilul(aurolac?) de la Universitatii”


  1. 3 aprozarnet Decembrie 10, 2007 la 1:57 pm

    realist in primu rand.. asta se intampla, chiar si in mom asta, fara oprire

  2. 4 adelix Decembrie 10, 2007 la 9:10 pm

    Zilele trecute eram in metrou si mancam dintr-un pachet cu biscuiti. Un aurolac a venit la mine si a intins mana. Nu m-am uitat la fata lui pentru ca ma sperie acesti aomeni, cu tristete o spun. Doar i-am dat pachetul injurand clasa politica. E vina lor.

  3. 5 aprozarnet Decembrie 10, 2007 la 10:34 pm

    io nu am continuat postul si sa-l transform intr-un articol; am relatat numai ce-am vazut, ramanand ca fiecare sa aibe propriile simtiri sau concluzii la ceva cat de cat brut; nici acuma nu o sa continui, o sa spun numai o singura idee concentrata:

    „vina lor(a clasei politice) pleaca de la fiecare dintre noi”
    pt ca vedem nu mai departe de 1 cm in fata noastra si ce este dincolo nu este gandit adevarat sau la nivelul corect

    viziune de ansamblu si responsabilitate –
    2 expresii/termeni care se fac fum imediat ce „ne e putin foame” sau „am obosit, ne-a trecut chefu si e prea complicat”
    in tot ce am spus ma includ si eu bineinteles

  4. 6 Stelian-Mihai Grădinariu Decembrie 14, 2007 la 7:26 pm

    Tot vina politicienilor e, nu?
    Copilul ăla nu avea părinţi?

  5. 7 aprozarnet Decembrie 14, 2007 la 8:39 pm

    nu toata lumea are parinti, sau nu niste parinti care sa se poarte ca atare.
    da` daca-i fi fost tu copilu ala, nene!? ca vorbesti de parca pana la urma vina e a lui de fapt.. ca s-a nascut probabil; ca numai tu si altii e normal sa aveti un acoperis deasupra capului si conditii.. ca tu normal ca esti mai special, nu? si ca meriti.. de ce meriti tu? ce-ai facut? vad ca stii sa fii egoist, pana aici

  6. 8 notme Decembrie 21, 2007 la 1:51 am

    mie imi pare rau de ei dar sunt unii care nu merita. unii sunt foarte obraznici si nu am patit-o o singura data. exista ajutor social si orfelinate dar adevarul e ca la varsta aia nu prea stii pe ce lume esti…inchei cum am inceput…mie imi pare rau de ei.


  1. 1 ma mai gandesc « Nori de ciucalata, ba! Trackback pe Decembrie 10, 2007 la 11:17 am

Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


