Pata de culoare

pata-de-culoare2.jpg

.

6 Responses to “Pata de culoare”


  1. 1 brigitta Decembrie 9, 2007 la 10:28 pm

    uite, Dragoshel tzontzonel(fost pletos), nici aici nu se inghesuie lumea la comentarii.Stii de ce?Ca aaaaaastia ESTE prost ..nu intelegE astia cum o combinatie de roshu cu gri poate sa arate atat de misto..Eu stiu ca am primit mai demult o felicitare super dragalasa cu un ursuletz gri si cu o inimioara de un rosu aprins..(am cautat prin sertare, dar era de asteptat sa nu o gasesc…vroiam sa ii fac o poza)

    ps:daca puneai mov poate aveai mai mare succes :-))))

  2. 2 aprozarnet Decembrie 9, 2007 la 11:03 pm

    da, ma rog.. nu am cautat sa fac vreo opera de arta ci doar o ironie si un joc in legatura cu „pata de culoare”.. ca exista ideea asta: ii da o „pata de culoare”🙂; si io am zis: uite asta e.. aia de care se vb:)
    serios, dragos e fratimiu:) de ce zici ca nu mai sunt pletos?

  3. 3 brigitta Decembrie 10, 2007 la 12:11 am

    da,asa e,am uitat .. mi-ai scris asta atunci si am uitat intre timp.Poi..asa am ramas cu impresia..ca pleata s-a dus,ca tot am citit pe aici la tine si commenturi.Dar s-ar putea sa fac confuzii,azi stau prost cu concentrarea..grav de tot.Traiesc acel afterglow..dupa sambata noaptea :-))))) Greu greu.. :-))

  4. 4 aprozarnet Decembrie 10, 2007 la 12:15 am

    inca nu s-a dus.. dar cred ca nu mai dureaza mult:)

  5. 5 brigitta Decembrie 10, 2007 la 12:29 am

    Poi e coama ta.Faci ce vrei cu ea.Sa-ti traiasca si luceasca!


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


