Tanti Fantezie scrie de ea la persoana a III-a

Pe mine ma ia lehamitea de obicei cand vine vb de scandalurile blogaresti, mi se bar banale si parsive, libidinoase. Si nu prea m-am bagat, chiar am stat departe, mai ales ca sa nu le dau importanta.. ca asftel sa fi participat si io la mentinerea si existenta lor.
Da` nu mai, gata. M-am enervat!

Adeca de multisor o vad io pe tanti Fantezie, in dashboard(sau mai nou „panou”.. ca s-a dat wordpressu din romania .. pe romana; ce-au zis: las` ca merita si ei..🙂 ) la „Top Posts from around WordPress.com” cu tot felul de „articole”, post..ulisoare.. Ca scrie ea postulete/postulisoare, nu-i nicio faza, asta fac si io. Dar de ce pm-i apar in „Top Posts from around WordPress.com”, sa ma lovesc io cu ochiu mereu de ele.
E tasu` „Top Posts from around WordPress.com” !?

Ma rog.. acuma ca mi-am facut si prieteni, sa spun totusi de cine-am inceput:
Frate, deci dupa ce ca oricum scrie ca o tata, de la un timp ma mai si inteapa la ochi din „Top Posts from around WordPress.com„, cu titluri in care zice despre ea, dar la persoana a III-a!

Tanti Fantazie a facut cutare, tanti Fantezie are poze cu ea,
poze cu tanti Fantezie.. !!
De parca ar striga dupa musterii si ea ar fi subiecu zilei!

Tanti Fantezie, scrie ce vrei tu, fa ce fel de posturi vrei tu, ca asa fac si io in caca, da nu mai zice de tine ca si cum ai zice de altcineva.. ca e libidinos, e ridicol, e de caca.

ps: Esti cumva ruda cu Andreea de la BigBrother?
.

19 Responses to “Tanti Fantezie scrie de ea la persoana a III-a”


  1. 1 artistu Decembrie 5, 2007 la 12:51 pm

    Ce vrei ma e fata frumoasa si se tin „gagii” dupa ea ca mustele dupa borcanul cu miere ! Asa ca se rasfata si ea ! 😀
    Da ii trece, nu tine mult ! Crede-ma pe cuvant !😉

  2. 2 copchilulkoma Decembrie 5, 2007 la 11:12 pm

    iar te enervezi degeaba…🙂

  3. 3 aprozarnet Decembrie 5, 2007 la 11:43 pm

    @artistu: daca e „patologic” nu ii trece🙂 si cred ca e; adica de vorbit, vorbeste despre ea la persoana a III -a, si fara sa vrea sa scoata o gluma; asta e patologie:).. pe bune pshilogiceste vorbind

  4. 4 Woland Decembrie 6, 2007 la 12:06 am

    pizda proasta, ma, nu-nteleg de ce te-agiti. si eu am descoperit-o acum cateva seri si m-am imprastiat de ras. n-ai ce sa-i ceri, dar poti sa razi si sa te miri cum de n-o-nghite pamantul.

  5. 5 blogoflender Decembrie 6, 2007 la 11:52 am

    :)) omule. nu te stiam asa de rau 😀

  6. 6 aprozarnet Decembrie 6, 2007 la 2:14 pm

    io? sunt extrem de rau.. dar corect🙂 adica, orice as zice, incerc sa fiu obiectiv

  7. 7 aprozarnet Decembrie 6, 2007 la 2:15 pm

    asta doar daca ceva nu e spus doar pt caterinca mai mult; vezi aici: https://aprozarnet.wordpress.com/2007/10/13/la-gunoi-cu-dragostea/

  8. 8 dadatroll Decembrie 6, 2007 la 6:12 pm

    Dadatroll e total de acord sa vorbesti despre tine pe blog la persoana a treia. Se cheama Gramdomanie.

  9. 9 fanitza Decembrie 6, 2007 la 6:58 pm

    „Esti cumva ruda cu Andreea de la BigBrother?”

    nope. e rudă bună cu tarzan… şi cu gogu kaizer.

  10. 10 aprozarnet Decembrie 7, 2007 la 1:34 am

    @fanita.. buna asta :)))

    chiar dc la mintea mea, mi-a luat putin pana sa-mi dau seama🙂

  11. 11 aprozarnet Decembrie 7, 2007 la 1:41 am

    grandomanie da..🙂 tot patologic pana la urma, din pacate

  12. 12 brigitta Decembrie 7, 2007 la 2:22 am

    sar’mana :-)) aprozarnet – fantasya.. a fost una din cele mai delicioase „paruieli” gasite pe bloguri pana acuma..M-ati inspirat, asa ca ..nah…asta este …

  13. 13 Woland Decembrie 7, 2007 la 9:59 am

    macar gogu kaizer e haios. tembelismul mimat e amuzant, tembelismul autentic combinat cu impresia ca esti cea mai supersecsigagica din sud-estul europei, nu e deloc amuzant.

  14. 14 aprozarnet Decembrie 7, 2007 la 3:15 pm

    dap, conteaza motivatia si scopul

  15. 15 bianca Decembrie 13, 2007 la 11:05 pm

    @Mai, ce te oftici asa? Intru si eu pe bloguri care au cit de cit legatura cu scrisul si sint dezamagita. Cred ca se poate mai mult si cred ca niste suturi in cur, macar inseamna un pic de straduiala. Imi pare rau ca sint atit de critica, dar, na, asta cred. Uite un text de-al meu, ca sa nu mori nesatisfacut.

    O zi din viaţa mea

    Banda asta de aventurieri tomnatici, incredibil de decăzută, scîrboasă cu destul exerciţiu de fineţe, încuraja violul pisicilor imature, al pisoiaşilor, al pisicuţelor temătoare în măruntele şi, în fond, deja blazatele încercări de pipăire pisicească a lumii, aveau dopul inocenţei pus la sticla ruşinii aceşti mîrşavi zoopedofili şi nici nu dădeau doi bani pe toate încercările vecinilor oripilaţi care încercau să justifice asemenea practici prin consumul excesiv de ceaiuri chinezeşti, filme indiene şi printr-o prolifică tapetare a drumurilor pînă la servici şi înapoi cu oglinzi prevăzute cu becuri pe bază de senzori, care se aprindeau numai cînd răsuna pasul lor cadenţat, în care se priveau pe jumătate orbi, pe jumătate nebuni, citindu-şi citatele de pe tricouri, îi puteai observa din cînd în cînd strîns lipiţi de cîte un pisoiaş în ochii căruia se citea extenuarea unei nopţi de perversiuni violacee, punkeri neserioşi, dar banda nu ţinea cont de nimic, erau pe ultima sută de metri, pe ultimul metru, pe penultimul centimetru şi se bucurau rînjind în proteze şi în bărbi fumurii, ziua ardea pe foşnetul de nimic al blocurilor, al gangurilor trăsnind a pişat, vedeau aurul lichefiat al somnului de mort, se pipăiau la scrot, lenea numită şi putoare, îşi trăgea ciorapii lungi călărind, amiaza pipăită de soare, prelung, prelungind noaptea în orbitoarea mea lumină de sud.

    Am descoperit tirziu ca multi au o obsesie cu sudul, asta e, iata, nu sint originala, hehehe.

  16. 16 bianca Decembrie 15, 2007 la 5:26 pm

    @aprozarnet… Of, of, of. Mi-ai pus o intrebare punctuala, de vreme ce ai un link de pe nick-ul tau mi s-a parut mai firesc sa iti raspund, tie, personal. Hobbitul stie ce scriu si dupa reactiile lui inexistente am priceput ca nu-i place deloc. De obicei, cind ii place ceva arata, cind nu, tace. Asta-i tot. Iar tu chiar iti imaginezi ca eu sint la faza la care as avea nevoie sa arat, sa demonstrez. Si, din cite am observat si ceilalti mi-au vizitat link-ul pe care ti l-am pus si tie. Oamenii care intra pe site-ul hobbitului par insetati de un feed-back, nu e cazul meu. Si, da, ma joc, de foarte putine ori cu rautate. In fine, vezi, ai grija sa postezi si raspunsul asta pe site-ul hobbitului, sa te faci definitiv ridicol. Jesus…

  17. 17 aprozarnet Decembrie 15, 2007 la 9:28 pm

    n-am zis ca incerci sa demonstrezi; am zis doar ca e ipocrizie di perfidie sa faci la altii critica iresponsabila, dupa care sa-ti spui ca tu esti pt critica, insa fara ca si tu sa te lasi critica
    e ca si cum ai injura banal si general din anonimat; la indemana si perfid


  1. 1 Aprozar isi baga unghia in gat sau ceva… « Franturi de viata in Romania (Pieces of life in Romania) Trackback pe Decembrie 5, 2007 la 9:17 pm
  2. 2 tanti FANTASYA trage in ea si nu-si da seama « AprozarNet Trackback pe Ianuarie 5, 2008 la 12:23 am

Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


