Rimă forţată


Când mi-e bine stau lângă tine
Când mi-e rău, am plecat hai hău

.

4 Responses to “Rimă forţată”


  1. 1 blur Decembrie 4, 2007 la 4:42 pm

    Când mi-e bine stau lângă tine
    Când mi-e rău, am plecat hai hău,
    ……………………….. zău.
    o fi rău?

  2. 2 aprozarnet Decembrie 4, 2007 la 5:12 pm

    pm, tocmai de fapt.. intrebarea asta ramane sa si-o puna fiecare?
    ps: atentie!nu indemn la masturbare:)

  3. 3 Vali Decembrie 9, 2007 la 10:10 pm

    e buna rima… imi aduce aminte de scheciul ala cu toma caragiu: n-am gasit alta rima:))

    nice blog🙂

  4. 4 aprozarnet Decembrie 9, 2007 la 11:06 pm

    da.. tare „fabula”🙂 mereu fac referire la ea: „viata.. e sursa”;
    oricum, nu stiu dc stii(ca am vaz ca sunteti mai multi pe blog) dar ne si avem unii pe altii in blogroll:)


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


