Fu-se blogareala cantata

In primu rand am fost si io acolo, da..

Am ajuns dupa vreo ora si.. dupa ce deja insepuse. Acolo.. lume buna: Kaizer, chiar dc era el si cam Gogu, dar sa continuam..
Nu mai frate! nu mai continuam, direct concluziile; pardon, adeca doar neste` concluzii:

1. Piticu nu e scund
2. Kaizer(din nou(virgula) in pula mea, stiu) a facut schimb de „ecusoane”(ssst, sa nu stie lumea ca aveam etichete lipite pe noi.. ca puii congelati:) ) cu Ariel(pustiu ala de consuma iarba in loc de spanac, „we3d.net”); dupa care, mandria personala a invins spiritul caterincii si si le-au schimbat la loc; pt autopromarea „personala” adica, avansare in cariera cu mecla proprie, etc..
3. Nihasa, super baiat! sau ma rog, cel putin am fost pe aceeasi felie in alea 3 min in care am vorbit, in sensu ca ne-am aprobat reciproc..
4. Am baut 2 beri gratis si oamenii nu m-au data afara.. deci a fost marfa:)
5. Concluzia asta e doar ca sa nu fie cu sot. Noroace

.

7 Responses to “Fu-se blogareala cantata”


  1. 1 andreir Decembrie 3, 2007 la 2:35 am

    A mers destul de bine totusi „evenimentul”.🙂

  2. 2 artistu Decembrie 3, 2007 la 11:47 am

    Trebuia sa treci si pe la masa VOCE.Ro ma, ca eram curios cum arati !😉

  3. 3 aprozarnet Decembrie 3, 2007 la 1:20 pm

    cred ca am trecut. am vorbit chiar cu administratoru de la voce.ro si mi-a dat sfaturi pretioase si utile in legatura cu o scula foto; adica in principiu mi-a raspuns la intrebarea „sa fie canon sau sa nu fie canon?”; si mai era si budda pe acolo

  4. 4 INconstantIN Decembrie 3, 2007 la 3:21 pm

    Aprozarnet, Nea Gogu si Gogu Kaizer sunt persoane diferite pana la urma, vezi aici: http://poezie.ro/index.php/author/14552/index.html

  5. 5 INconstantIN Decembrie 3, 2007 la 3:22 pm

    Asta daca mai tii minte ce vorbisem ieri la Coyote:D

  6. 6 aprozarnet Decembrie 3, 2007 la 3:23 pm

    cum sa nu
    mc ca ai venit cu msg de lamurire🙂

  7. 7 copchilulkoma Decembrie 3, 2007 la 7:08 pm

    tiliii… am fost si eu acolo… nu m-a vazut nimeni?

    (cu sufletu`, bre!)


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


