Musca

Aseara cand sa ma culc, nu mai pot sa ignor ce zumzaia de mult prin camera, asa ca m-am hotarat s-o dau afara.
La inceput „am avut ambitie”, am dat doar de cateva ori cu palma cu pretentia ca o sa iasa imediat.
Normal ca nu.

Atunci am zis “hai frate s-o respect”: dau cu ceva ca lumea, iau o carpa ceva, un fular pana la urma. A doua oara cand „aveam iar ambitie”, cu pretentia o sa iasa din prima incercare. De fapt, la toate incercarile se apropia tot timpu la limita de usa deschisa, numa ca in ultimu moment sa faca viraj brusc la stanga dupa usa. Pana la urma s-a asezat pe sifonier, si-am zis „frate nu te impusc cu luneta, da te omor cu cutitu”: m-am concentrat, aplicand procedeul de prindere inceput a fi perfectionat de cand eram mic si prindeam cate un pumn de muste de pe Joiana la tara, si cu o miscare de palma, care „a maturat” dulapul, am prins-o in pumn! M-am dus spre balcon, deschid usa, scot afara mana cu pumnul inchis, si il deschid! Imaginandu-mi ca ce era in el o sa zburde cu viteza in natura. Insa.. cu palma desfacuta si degetele rasfirate, vad ca pe varful degetului mijlociu, salasluia..!
Vad asta, si deja incepusem sa-mi pierd rabdarea. Imi apropii degetul mijlociu de cel opozant si.. dau un bobarnac.

“Gata! am terminat”.. am apucat sa gandesc in timp ce inchideam usa, cand, cu simturile printre care si coada ochiului, observ ceva in spatele meu, care zumzaia si facea loopinguri prin mijlocul sufrageriei:
Musca

.

5 Responses to “Musca”


  1. 1 blur Decembrie 2, 2007 la 3:57 am

    pai daca ai prea multa rabdare… acum sufera frate!
    nu era mai bine sa dai foc la casa? eventual sa faci un foc de tabara cu 5 butelii in sufragerie?! pe cuvant ca pentru o musca, chiar merita. ah.. sa nu uit.. daca e sa mai fie, vezi cu buteliile.. sa le lasi un pic sa rasufle inainte sa aprinzi sub ele focul. termini mai repede. eventual sa iesi in strada sa iei un cacat de caine sa atragi musca. il pui intre butelii😉

  2. 2 blur Decembrie 2, 2007 la 3:58 am

    si sa nu uit, ca de mult am vrut sa zic: imi place enorm cum scri. bafta maxima si poate o punem de-o bere cumva candva🙂

  3. 3 aprozarnet Decembrie 2, 2007 la 4:03 am

    maine;
    cand ai bagat-o p-aia cu datu foc la casa mi-am cascat gura ca sarpele instantaneu de ras, si mut tot ca el, ca incercam sa nu scot zgomote ca e 4 dim.🙂
    „nu era mai dai foc la casa?” :)) sunt prost, stiu:)

  4. 4 BlindGirl Decembrie 8, 2007 la 7:59 pm

    bine ca n-ai zis ca ai omrat-o ca era ilegal prin metode de-astea clasice, acu’ se omoara mustele doar cu socuri electrice. Directiva UE!

  5. 5 aprozarnet Decembrie 8, 2007 la 10:01 pm

    da, numai ca n-as fi transat-o si n-as fi facut piftie din ea, dupa:)


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


