Fata, Sânii şi Palma


O fata imi spune ca am par frumos;

Io ii spun ca si ea are sani marfa..

Ea ma palmuieste

!!?

.

11 Responses to “Fata, Sânii şi Palma”


  1. 1 brigitta Noiembrie 15, 2007 la 11:34 pm

    http://www.battleofsongs.com/ asculta-mi si voteaza-mi piesa „Mi-e dor de el” in finala concursului.

    Sorry de offline!

  2. 2 aprozarnet Noiembrie 15, 2007 la 11:44 pm

    suna ca un ordin.. ma rog, bine ca nu m-ai palmuit:)

  3. 3 aprozarnet Noiembrie 15, 2007 la 11:49 pm

    ..dar dupa ce totusi am ascultat-o, n-o s-o si votez; adica dc o votez pe asta ar fi tot una ca si cum as vota mel lu dan balan.. si aia e melodie de copii.. bebelusi:)

    OOOPS!! se pare ca am ascultat alta melodie cand am zis ce am zis mai sus; UITE, o sa votez piesa ta „mi-e dor de el”, DAR:) numai pt vocea ta(care seamana putin cu a lu dana nalbaru; nu stiu dc te bucura sau nu asta:) ) si pt intrumentalu de pe neste bucati din mel.. insa dupa ce castigi aia 10000 euro, trebuie sa-mi promiti ca o sa faci melodii curajoase si cu chestii numai de ale tale:)

  4. 4 brigitta Noiembrie 15, 2007 la 11:50 pm

    chiar..tre sa schimb tonul :-))) damn.. promovarea asta bloggeriana nu e de mine..

    Sorry again.

  5. 5 aprozarnet Noiembrie 15, 2007 la 11:52 pm

    pai da.. ca la inceput m-am enervat dar cand am dat clik pe linku blogului si am vzut ca esti rokeritza simpatica de la show u ala.. m-am mirat putin.. adica nu pareai genu, de de-astea:) oricum, np.. continui sa ramai simpatica dupa msg tau de lamurire:)

  6. 6 brigitta Noiembrie 16, 2007 la 12:02 am

    stiam k vei mai scrie ceva ..:-))) am ajuns sa fiu si spam azi..bwhahaha.ha.

    Sorry againX2

  7. 7 aprozarnet Noiembrie 16, 2007 la 12:05 am

    np.. esti rockeritza simpatica si deci nu conteaza.. si nu sunt nici fitos; mai mult ca mine oricum n-ai cum sa vb/spamezi:)

  8. 8 brigitta Noiembrie 16, 2007 la 1:09 am

    nu m-am putut abtine sa nu fac un articol din conversatia noastra :-)) ia-l k pe..un smoke al pacii :-)))

  9. 9 aprozarnet Noiembrie 16, 2007 la 1:35 am

    brigitta spune aici neste chestii: http://bridgeroom.blogspot.com/2007/11/azi-am-fost-spam.html

    m-ai violat „textual”:).. dar pe alta parte „i like it rough”:) glumesc.. sunt un fin:); nu, nici asta:)
    ps:ba io te cunosc pe tine- esti rockeritza simpatica de la show-u ala:)
    „leul care urma s-o manance pe fecioara”.. dc e sa-l citam pe despot(asta din fazele pe care le-am prins din show:) )

  10. 10 brigitta Noiembrie 16, 2007 la 2:29 am

    barbatii sau bloggerii vor sa aiba mereu ultimul cuvant? :-))

    p(m)s: nu cred sa-i fi papat eu fecioria.. :-p Om fi noi fetele multilateral dezvoltate…da’ nici asha! (moama.. e periculos ce scenarii carnivore am in cap la ora asta… –> i’m out!)


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


