Sor`mea

.

altcam2133333.jpg

.
.

5 Responses to “Sor`mea”


  1. 1 copchilulkoma Octombrie 29, 2007 la 3:38 pm

    ai avut par lung si te-ai tuns? vaaai..

  2. 2 aprozarnet Octombrie 30, 2007 la 12:51 am

    nu.. e prins la spate doar; dar o sa.. oricum:)
    https://aprozarnet.wordpress.com/2007/07/01/pe-repede-inainte/
    ps: si nu sunt io aici.. e sor`mea:)

  3. 3 adelix Octombrie 30, 2007 la 11:53 am

    A uitat sa-si ascunda marul sor’ta. :”>

  4. 4 aprozarnet Octombrie 30, 2007 la 11:56 am

    se mandreste cu el.. e un semn de putere feminina in fata barbatilor:)


  1. 1 Scurt/a insemnare « AprozarNet Trackback pe Decembrie 18, 2007 la 12:50 am

Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


