Niste amintiri (spooky)

Sunt clipe în care mă plictisesc.
Sau în care se întâmplă ceva nu-mi place,
Şi de aceea mi se par că nu se mai termină.
Sunt şi clipe în care sunt fericit, cred,
Sau în care mi-e cel puţin bine.
Şi care din cauza asta mi se par că trec repede.
Asta însă numai după ce au trecut,
Pentru că în timp ce se pretreceau, păreau permanente.
Cum şi viaţa pare că nu o să se mai termine.
Senzaţie dată de faptul că mai e din ea,
Că a mai trecut numai o clipă,
Că am îmbătrânit numai cu o zi
Sau doar cu un an.
Clipele de care tocmai am vorbit şi de care mi-am amintit,
Cu toate că în timpul derulării lor păreau veşnice,
Au devenit amintire.
Cum şi clipa pe care o trăiesc acum,
Va deveni amintire.
Cum şi ziua ce urmează şi anul acesta,
Vor deveni amintire.
Cum şi oamenii de azi vor deveni amintire.
Toţi.
La fel ca cei care au fost
Şi la fel ca cei care vor fi.

.

0 Responses to “Niste amintiri (spooky)”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


