LUCKY LOUIE – Women is the „shit”

Super episodu asta, metafizic as putea sa zic🙂
Pt a se intelege situatia mai bine cat si pt a avea mai multe portii de ras, recomand vizionarea si celorlalte 4 filmulete din categoria „LUCKY LOUIE – situatii la vedere”.
De a fi atenti si dupa doar una din super replicile din filmulet:
Fagets have it easy, don`t they?„:)

.

2 Responses to “LUCKY LOUIE – Women is the „shit””


  1. 2 aprozarnet Octombrie 21, 2007 la 12:33 am

    da.. acum cand m-am gandit, mi-am dat seama ca stiam si de „faggot”, dar mi-a venit sa scriu asa atunci; dupa ce ai zis tu, am cautat si am aflat ca sunt amandoua corecte(scrierile), da cica „faget” e mai murdar si mai insultator🙂 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=faget
    oricum, mc de atentionare


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


