La gunoi cu dragostea

Mie nu-mi place sa fiu indragostit!
Pai de ce sa-mi placa? Sa-mi placa cand ma simt, ca si cum as fi lovit cu barosu in cap? Sa-mi placa sa simt un gol imens in stomac, 24 din 24? Ce e atat de frumos sa te simti ca si cum ai fi calcat de tractor si aruncat pe marginea drumului, ca o potaie lovita?
Nu inteleg! Ce e asa de ca lumea, sa ai impulsul sa faci bungee jumping fara coarda, de fiecare data cand nu te intelegi perfect cu “iubi”!? De ce sa-mi placa sa ajung o pata rosie pe asfalt, doar ca “iubi” i-a zis “buna” la alt mascul, pe un ton suspect?
Nu frate, mie nu-mi place sa simt nevoia sa ma arunc sub senilele unui tanc, doar pt ca “iubi”, a intarziat o ora de la serviciu din cauza c-a retinut-o si a stat cu sefu` la birou.

Ce sa-ti placa frate la a fi indragostit?
Sa fii si sa arati ca un drogat, pe care nu-l mai intereseaza altceva decat sa-si primeasca doza zilnica de la dealer si care ar face orice pt asta? Dealerul fiind, in cazu de fata, „iubi„! Pt ca “iubi”, intotdeauna se comporta, exact ca un dealer de droguri.

La inceput, prima data, iti face ochi dulci si iti spune: “Uite ce-ti dau ..si pe degeaba, doar asa ca-mi place de tine”. Numai ca dupa aia, imediat incepe sa-ti placa prea tare ce-ti da, si sa-ti doresti in fiecare zi. Si dupa cateva zile, pac! Surpriza: nu mai sunt gratis dozele. Inceep sa apara conditii, sa fie nevoie sa dai ceva la schimb pt ele. Din ce in ce mai mult, proportional cu nevoia ta de ele.

Trebuie sa dai la schimb serile si iesirile tale cu prietenii… asta daca vrei dozele. Trebuie sa faci comisioane pt dealear, ca sa nu se supere si sa ti le dea in continuare . Primesti sau iti iei o cartela de telefon separata, cu multe minute, ca sa poata sa dea oricand de tine dealeru, si sa stie ce faci in fiecare moment. Iti da si un nume de cod, ca sa-si “protejeze” clientu(adica tu), si sa poata sa-l exploateze in continuare. Ajungi sa te cheme mumu, pisi, puiu, motanel.

Si daca ajungi sa te cheme motanel.. cand ajungi sa te cheme motanel, atunci stii ca s-a terminat cu smecheria. Ori face ceva pe loc, ori ramai “motanel” pana la pensie: purtator de zgarda cu pager si care stie cu ochii inchisi, drumul pana la piata, si la farmacie dupa tampoane.
Singura ta sansa, este sa renunti la doza ta zilnica de drog de la “iubi”, si sa te dai pe metadona. Adica.. sa mergi la tarfe!

.

15 Responses to “La gunoi cu dragostea”


  1. 2 aprozarnet Octombrie 14, 2007 la 11:25 pm

    uita-te sub titlu, la tag-uri🙂
    si fii mai relaxata

  2. 3 copchilulkoma Octombrie 15, 2007 la 8:25 am

    a… eu am crezut ca esti serios🙂

  3. 4 scenarista Octombrie 16, 2007 la 5:19 am

    de ce la tarfe puiule? hai la mine. iti promit ca iesi ieftin de tot. te prinzi?

  4. 5 blur Octombrie 16, 2007 la 6:03 pm

    deci ma,…
    unde faci stand-up? am curiozitati …
    in sensul ca-mi place de umorul tau ..
    am ras cu lacrimi din acelea mari..
    astept raspuns..

  5. 6 aprozarnet Octombrie 17, 2007 la 6:49 pm

    si tot pt cine nu stie, „scenarista” nu e „scenarista”
    ! aflati mai multe la ea pe blog in pagina de prezentare

    @copilu, nu zieam serios, intr-adevar.. da nu e nici cu totu fals🙂
    e doar ceva ce e indicat a se „consuma” relaxat:)

  6. 7 blur Octombrie 18, 2007 la 11:36 am

    hai sa-ti fac lipeala in Deko .. (Bucuresti) …
    scenarista asta care nu e scenarista.. inghite obscen de mult penis…😉

  7. 8 gabitzubitzu Octombrie 18, 2007 la 2:31 pm

    Si io am ras cu lacrimi d’alea mari.
    Bestial !
    Iti inteleg frustrarea. Prea e de tot dealerul asta pe
    care-l descrii tu😛

  8. 10 aprozarnet Octombrie 19, 2007 la 9:46 am

    blur.. prin deko „am apucat” cel mai mult, personal:)
    @gabitzubitzu: dealeru.. da🙂

  9. 11 aprozarnet Octombrie 19, 2007 la 10:00 am

    am sters din greseala un comentariu;

    dar stati linistiti, era al meu:)
    asa.. pe scurt zicea:
    la intreb lui blur, raspundea ca „pe unde am apucat si io”, iar momentan, din pacate ma regrupez doar:)
    si mai zicea ca a se intra pe categoria de stand up comedy de pe blog, si a se incepe cu inceputu:)
    cam asta

  10. 12 blur Octombrie 19, 2007 la 4:48 pm

    si nu vrei sa mai vii o data?
    facem reclama.. chemam lumea.. bem o bere
    ….

  11. 13 scenarista Octombrie 19, 2007 la 6:35 pm

    io, multumesc pentru interventie. as fi incantata daca ai sterge comentariul falsei scenariste si i-ai bloca ip-ul. daca nu se poate este ok.

    pe curand,
    ioana

  12. 14 aprozarnet Octombrie 19, 2007 la 8:22 pm

    hai mai ioana, ca se cunoaste situatia acuma:)
    si e chiar mai bine asa, ca poate sa o cunoasca oricine vine pe blog si de aici sa stie pt alta data
    asa.. dc as sterge, n-ar mai sti,nu?🙂

  13. 15 aprozarnet Octombrie 19, 2007 la 8:34 pm

    blur, din ce spui ca stii lumea pe acolo, s-ar putea sa ne cunoastem si noi(macar din vedere) si sa nu stim:)
    asa ca ar fi si frustant sa nu ne dam seama cum e treaba pana la urma; deci.. am dat msg pe mes:)


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


