Continuare „Cutia de chibrituri”

La 6:45 seara, deci cu 12 ore mai tarziu de cand plecasem, aveam tren inapoi in Bucuresti.

De data asta, trenul era un accelarat; din ala vechi, care macar are compartimente in care ai loc, si cu care suntem obisnuiti si n-ai surprize. Ma rog, imi da bilet la vagonu 3, locul 91. Marfa pana aici!:)

O mica intarziere acolo, si ajunge in gara. Urc in el, ma duc la vagonu 3, locul 91: Ful! Era liber doar un loc dinspre fereastra care nu era locul 91. Locul 91 era chiar langa usa. Cu biletul in mana si cu capul pe usa compartimentului, intreb : Locul 91 ? La care tanti care se afla pe el, fara sa spuna nimic, scoate din geanta biletul ei si imi arata: Vagonul 3, Locul 91!:)

In spatele meu, deja se mai adunasera cateva persoane care aveau cam aceeasi problema, din franturile de discutii pe care le-am auzit in timp ce ma deplasam sa caut compartimente cu locuri libere. Am gasit!

Dupa o statie, vine si nasul. Ii spun care e treaba, si imediat dupa ce termin imi spune ca stie ca i s-a mai comunicat si de alti calatori dar ca este „Imposibil!”:) Si ca se duce in fata unde am spus, sa verifice.
La cateva compartimente distanta, se aude:

Nasul: Da doamna, se pare intr-adevar ca asa e! Dar e prima data cand vad ca se intampla!
Doamna: Dar mie mi se intampla tot timpul, sa stiti!

.

4 Responses to “Continuare „Cutia de chibrituri””


  1. 1 blur Octombrie 1, 2007 la 3:00 pm

    opel astra classic. motorina. 4,5%, 9000 eur, vechime: 3 ani.
    credit auto.. deci 7 ani fara trenuri, dar fara bani .. do the math !!

  2. 3 blur Octombrie 2, 2007 la 4:50 pm

    io dadeam un sfat… n-am opel:)))


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


