In legatura cu fumatu

Dupa ce am fumat io mai multi ani(7), intr-o zi m-am gandit io asa, si am zis:

Frate, e o prostie sa bagi zilnic fum in tine de bunavoie!

Si cam asta🙂

.

9 Responses to “In legatura cu fumatu”


  1. 1 bovanne Septembrie 4, 2007 la 9:03 am

    … şi-a funcţionat cum trebuie metoda asta?

  2. 2 aprozarnet Septembrie 4, 2007 la 2:41 pm

    pai daca zic..

    la inceput am zis ca la o bere sau cu prietenii, rar, mai trag cate-o tigare.. si am fost niste dati cluba si am facut asa, in rest nefumand.. insa dupa cateva luni nu mai simti nevoia, sau chiar cand simti, daca te hotarasti putin nu mai fumezi nici o tigare la o luna.

    inaite sa ma las, fumam lucky full flavour, si nu-i intelegeam p-aia care nu fumeaza, ca e marfa sa fumezi, te completeaza..
    de unde!? impresia asta o ai doar ca esti dependent, insa dupa ce scapi de asta, iti dai seama ca de fapt tigarile erau pana atunci, inca un lucru pe care trebuia sa-l faci in plus si la care sa-i porti grija, deci dominandu-te.
    adica altii stau cu grija sa-si faca insulina in fiecare zi sau umbla cu aparatu de inhalat daca au astm, fiindca altfel ar muri, iar io sa umblu sa stau cu grija sa bag la fiecare jumate de ora tigare in mine, de bunavoie, si nu ca mi-ar fi rau altfel; de fapt dimpotriva.. ?

    zi tu ca nu e prostie?🙂

  3. 3 bovanne Septembrie 4, 2007 la 9:46 pm

    😛

    La mine a fost super-simplă ecuaţia fumatului. Aveam vreo nouă ani şi mergeam s-o iau pe sora-mea de la grădiniţă. Era prea devreme când am ajuns ca s-o pot înhăţa, aşa că am fost nevoit să aştept puţin afară unde, supriză!: pe pervaz stătea un muc de ţigară încă fumegând. Nu am rezistat ispitei, l-am luat, am tras adânc, am tuşit zdravăn, l-am aruncat cât colo şi mi-am promis să nu mai pun gura pe aşa ceva. Ca şi cu focul în pruncie. Pui mâna, te arzi, şi gata, ţi-ai învăţat lecţia.

    Funneh life.🙂

  4. 4 aprozarnet Septembrie 4, 2007 la 10:02 pm

    aa.. pai io credeam ca tu fumezi, si de asta intrebi🙂

  5. 5 mariabarbu Septembrie 4, 2007 la 11:10 pm

    Stii ca esti tare? La mine pe blog esti atat de exigent si de grozav, dar la tine, nu arati deloc asa! Pacat. Poate postezi si tu ceva care sa ma intereseze cu adevarat, ce spui? Si iti spun asta fara nici o rautate, ci chiar cu prietenie.

  6. 6 aprozarnet Septembrie 4, 2007 la 11:19 pm

    sunt exigent, insa nu grozav, de fapt doar obiectiv.
    io nu stiu ce te intereseaza pe tine, si oricum postez numai ce vreua, ca vorba aia, macar asta daca tot nu o fac pt bani.
    iar pe blogu meu daca nu par obiectiv, inseamna ca nu vorbesc serios atunci si doar glumesc.
    cu prietenie, blogul se si numeste aprozarnet si nu scriu mereu lucruri interesante, pt ca scriu des🙂
    insa uite adresa catre un post al meu care cred ca este reusit si care are si tangente cu intrebarea din postul tau: https://aprozarnet.wordpress.com/2007/03/07/calatorie-cu-un-tramvai-pe-o-raza%e2%80%a6/
    ps: dupa msg tau de mai sus, mi-am intarit doar, banuiala in legat cu vanitatea; nu neaparat la o forma grava intr-adevar

  7. 7 copchilulkoma Septembrie 5, 2007 la 1:38 pm

    vaaaaai… iar articolul ala care imi place mie🙂


  1. 1 POT sa ma las.. da nu vreau (cica`) “Pierzi” ..nu? ti-e frica:) deci esti in frica de fapt… in loc mai usor iti zici ca vrei?:)pace | AprozarNet Trackback pe Aprilie 23, 2013 la 3:49 am

Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


