Mancarea mea preferata

Lamai cu Coji de Banane

Se iau 2 sau 3 kg de lamai. Depinde de cat ne este de foame. Se spala, se taie fiecare lamaie in patru si se pun toate intr-un bol.
Se amesteca.
Se iau una sau doua banane. Depinde de cat de tare vrem sa fie mancarea. Se decojesc si se pastreaza numai cojile, iar continutul se arunca.
Se aseaza cojile in forma de stea deasupra bolului. Iar in punctul unde se intersecteaza cojile de banana, se mai pune o lamaie intreaga.

Pofta Buna!

.

1 Response to “Mancarea mea preferata”


  1. 1 oxlock August 23, 2007 la 2:42 am

    salutare…..cam tare ingredientele astea ale tale, o fi un banana split in varianta moderna….
    uite eu sunt oxlock, si am de cateva zile un blog. daca vrei viziteaza-ma si vino sa facem un schimb de linkuri daca vrei. ma poti contacta pe mail sau daca nu pe blogg lasa-mi un mesaj.

    mersic…


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


