Azi am jucat baschet

Dar dupa vreo un an de zile. Pt ca face genuchiu meu stang sex cu mine de anu trecut (a se citi „ma cam fute”).
Numai ca azi, trebuia sa ma intalnesc la 6 seara cu cineva la Tineretului si io m-am incurcat de m-am dus acolo la 5 (nu incercati, ca voi n-o sa reusiti de-astea:) ).

La Tineretului la metrou, deci langa parc. Am zis: bine asa! Macar stau pe banca in parc si ma uit la pustioace pe role si babe cu caini, mosi cu caini, mosi cu babe, babe cu copii, mosi cu copii, aurolaci, oameni care trec. Nu mi-e urat, trece timpu mai gigea un pic.
Ma duc inspre parc si observ chiar la intrare, niste baieti care bateau ei mingia de jucau un baschet. Erau patru, deci doi la doi, la un singur cos. Hai frate, zic, sa joc si io un baschet, sa le zic ca intru si io cu un pierzator ca si-asa se plictisesc daca nu se schimba echipele. Da` mai bine nu,  zic din nou, ca iar incepe sa faca sex cu mine genunchiu meu. Si nu m-am mai pus pe banca, ca era departe, m-am pus pe un gard acolo, ca macar sa ma uit la baschet, daca de jucat nu jucam.

Vine un al cincelea tip, o ia printre ei asa putin, da noroc, vorbeste cu ei, ii lasa, si se duce cu o mingie la celalat panou. Ma uit io putin la el, nehotarat, dupa care ma hotarasc si zic ca sa merg sa arunc asa lejeareanu la cos, ca nu cred ca o sa inceapa sa-mi faca avansuri genunchiu.
Ii zic omului, incepem sa aruncam, si el imi zice sa intram sa jucam in partea ailalta. Io nu frate, ca genunchiu meu, ca ii place de mine.. si nu pot, chestii. Da` pana la urma mi-am bagat picioru(alalaltu) si zic ca joc doar asa, fara sa alerg io prea mult sau cu intoarceri spetaculoase, chestii.

Si ma bag frate si joc: doi la doi, la ora 5 si ceva dupa masa, nici prea cald.. lejereanu. Am ramas de doua ori la masa si dupa aia am pierdut la a treia.. Ca deja ne plictisisem si oricum lumea se juca relaxat, deci n-avea rost sa ne omoram cu agitatia doar ca sa ramanem la masa. Ce am mai sarit io intr-un picior, ca sa nu cedez si sa fac sex cu genunchiu meu nu prea bun, ce m-am mai abtinut de la vitejii.. a fost viata frate. E ceva, un joc de baschet. Sau pt tine poate sa fie altceva in loc de baschet..
Cum auzisem si o replica dintr-un film cu Ethan Hawk: „That`s all we need, two sodas and a five minute conversation”.

.

2 Responses to “Azi am jucat baschet”


  1. 1 krossfire August 1, 2007 la 10:49 am

    Poate genunchiul tau se cupleaza cu unghia mea pentru ca de vreo luna nu mai pot juca baschet din cauza unei infectii. Desi e vindecata pe moment, trebuie sa astept sa mai creasca din ea.

  2. 2 aprozarnet August 1, 2007 la 11:35 am

    hai sa ne incuscrim


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


