Primu blog

O leapsa scurta primita de la sunshine, searching for a.. , cu primul blog citit.

Pai asta a fost cam demult, acu vreun an si jumate, chiar doi, si nici n-am stiut ca citesc primu blog, pt ca nu stiam ce e ala. Oricum , era blogu lu` gogu kaisar (doar asa, ca sa-l oftic, ca ma excit cand imi zice ca sunt degeaba, ceea ce mie-mi place normal:) ). Da nu chiar asta, unu mai vechi, primu al lui. Imi daduse omu link pe mess, sa intru si sa ascult o inregistrare facuta pe neve, la un nene homo de varsta a doua,treia, care lua studenti in gazda pt osandire prin futere prin frecare. Citez din amintire din discutie la telefon „Adica… sa nu te sperii daca-ti pun mana pe pula ! ”
Am ascultat, am ras, m-am gandit si la partea trista pe care ti-o dadea a doua parte a convorbirii (cu toate ca n-avea rost, ca omu era un bulangiu in mai multe sensuri, zic io), dupa care n-am mai intrat acolo. Ca nu stiam ca o sa fie alte posturi, eram in ceata io asa, cu kaisar care-si facuse site, si cum, de ce si pt ce. De-abea peste cam un an si ceva am inteles si io ce-s alea bloguri(mi-a luat ceva, nu?🙂 ), am dat de gogu kaisar, si mi-am amintit ca.. asta-i gogu.
Si pa.

ps: dau mai departe leapsa lu` gogu (cu toate ca prima n-a onorat-o, sau a zis da, si a uitat ca un lacheu ce este), lu`.. la aproape toti de la mine din blogroll:
adi calarasu,
pufossu (el este indirect:) ),
copilulkoma (care munceste de zor mititica),
de ce (asta-i nick-u lui),
nea` Dante (adaugire proaspata)
neuronu (mai mic el asa, si al dracu)
haaai gaata ma, gandi-si..
noroace

8 Responses to “Primu blog”


  1. 2 sunshine Iulie 5, 2007 la 1:35 pm

    Off…memories…😀

  2. 3 sunshine Iulie 5, 2007 la 1:36 pm

    p.s.thnks for blogroll🙂 (caut,caut🙂 )

  3. 4 emilythestrange Iulie 13, 2007 la 11:03 pm

    ah, mititica de mine…
    iti spun maine (inainte sa plec la munca) care a fost primul blog citit
    😉

  4. 5 emilythestrange Iulie 22, 2007 la 10:11 pm

    deci chiar sunt nesimtita… a trecut mult timp, si nu ti-am raspuns. iti raspund acum

  5. 6 aprozarnet Iulie 22, 2007 la 11:16 pm

    nicio problema, stiu ca muncesti de zor mititico..🙂


  1. 1 Tag « 7păcate Trackback pe Iulie 4, 2007 la 10:28 pm
  2. 2 Leapşa - Primul blog citit « Pierdut in spaţiu Trackback pe Iulie 5, 2007 la 1:53 pm

Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


