Du-te-n pula mea

Ma gandeam o data sa fac un site si cu numele asta,
dar am zis ca o sa fie floodat intr-una.

.

8 Responses to “Du-te-n pula mea”


  1. 1 pufossu Iulie 3, 2007 la 12:05 am

    Da, probabil ai fi primit mult prea mult feedback, stii? Persoane care sa te intrebe daca se aplica si in cazul lor… Al dracu de nasol cand se intampla asa ceva🙂

  2. 2 aprozarnet Iulie 3, 2007 la 12:07 am

    sau

    vroiau ei special sa ajunga „acolo”.. in ziua de azi..🙂
    ambele valabile oricum

  3. 3 Sandru Mircea Ianuarie 27, 2010 la 1:46 pm

    da…sa sti…Du-te-n pula mea!

  4. 4 aprozarnet Ianuarie 27, 2010 la 5:29 pm

    sa „stii” coae…cu doi „i”🙂 pace coae

  5. 5 toti prieteni deliei Iunie 3, 2010 la 7:14 pm

    scutelnicu delia elena este cea mai mare curva din istorie si o fututa calumea

  6. 6 Anonim August 15, 2011 la 11:26 am

    Muie ba fraierilor…aruncati-va de la etaj

  7. 7 good blog sites Septembrie 10, 2014 la 12:21 pm

    What’s Going down i’m new to this, I stumbled upon this I have
    discovered It absolutely useful and it has helped me out loads.

    I’m hoping to contribute & help different users like its aided me.
    Great job.

  8. 8 blogging jobs online Octombrie 13, 2014 la 7:46 am

    Thanks for ones marvelous posting! I really enjoyed reading it, you will be a great author.I will make sure to bookmark your blog and will eventually
    come back in the future. I want to encourage yourself to continue your great job,
    have a nice weekend!


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


