Ignorati acest post(cacealma, experiment)

Monica Columbeanu, Pizda, Irinel Columbeanu, Muie, Calin Popescu Tariceanu, Bulangiu, Adreea Balana, Tarfe, Trident, Sex, Bani, Futere, Andreea Marin

Bahmuteanu, Prigoana, AndreEA, Oana Zavoranu, Marty Motanul, Andra, Blondy, Cristina Rus, Moga, Stefan Banica Jr, Maruta, Anda Adam, Checky Girls, Delia Matache, Nicoleta Luciu, Lucian Viziru, Dan Bordeianu, Adela Popescu, Cristina Spataru, Ileana Lazariuc, Iulia Vantu, Smiley, Simplu, Cream, Denisa Bambi, Traistariu, Daniela Gyorfi, Cosmina Pasarin, Ana Lesko, Pepe, Delta Farce 2007, Delta Force 2007.

5 Responses to “Ignorati acest post(cacealma, experiment)”


  1. 1 calarasu Iulie 1, 2007 la 6:20 pm

    m-am prins ce vrei sa faci :))
    totusi, de unde stii toate numele astea?! ma sperii…

  2. 2 aprozarnet Iulie 1, 2007 la 7:33 pm

    fiecare dintr noi le stim🙂 am fost „indoctrinati” cu ele cu forta
    insa, renucons, numai o mica parte mi-au venit in cap cand am scris, restu le-am luat din clik(vedete), din arhiva pe iunie:)

  3. 3 pufossu Iulie 3, 2007 la 12:04 am

    Imi cer scuze ca fac asta, dar: Iulia e Vantur, si ai uitat-o pe „cacat, Dana Rogoz”🙂 Cel putin pe lista mea scurta, atunci cand mi se manifesta Tourette-ul, ea e prezenta.

  4. 4 aprozarnet Iulie 3, 2007 la 12:13 am

    🙂 cacat, Dana rogoz

    ee, e si ea tanara si a fost acaparata de „fenomen” de cand era mica, si n-a avut ocazia sa se formeze; o compatimesc🙂


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


