Rapper da` nu stiu chitara

Vreau sa fiu rapper da n-am voce si nu stiu chitara
Asta am gandit cand am pus problema prima oara
Ce mi trebuie chitara ca sa fiu rapper?
Sa bat in ea de cate ori cant hardcoore..!!
Si cand o dau degajat si linistit
Sa stiu sa-i scot sunete din corzi, macar un pic

Ce mai ramane este sa invat sa cant la platane
Ca toata lumea deja stie sa cante la microfoane
Vezi candi si sexy, blondy si cream
Care zic ca ele se dau dupa cum merge piata si sensu mainstream
Iar asta simplu traducandu-se tot prostitutie, chiar penala
Care din pacate ramane legala
Cand cream si blondy sunt si nume furate
De la formatii din anii saptezeci, optzeci din state

RE:
Vreau sa fiu rapper da n-am voce si nu stiu chitara
Asta am gandit cand am pus problema prima oara
Ce mi trebuie chitara ca sa fiu rapper?
Sa bat in ea de cate ori cant hardcoore..!!
Si cand o dau degajat si linistit
Sa stiu sa-i scot sunete din corzi, macar un pic

Dar ca sa canti la platane nu trebuie sa fi dj?
Sa stii de butoane, in ce mod si cum sa le iei?
Trebuie sa ai dexteritate la degete
Ca in public sa poti trimite fulgere
Pentru a fi dj trebuie de cand te stii sa vrei
Sa-ti dai degetele chirie inca de pe vreme timpurie
Si uite ca inainte chiar de a incepe sa caut platane
Le las pe mana celor care le cunosc si din ele pot scot poame

……………

Re:
Vreau sa fiu rapper da n-am voce si nu stiu chitara
Asta am gandit cand am pus problema prima oara
Ce mi trebuie chitara ca sa fiu rapper?
Sa bat in ea de cate ori cant hardcoore..!!
Si cand o dau degajat si linistit
Sa stiu sa-i scot sunete din corzi, macar un pic

.

5 Responses to “Rapper da` nu stiu chitara”


  1. 2 aprozarnet Noiembrie 19, 2007 la 12:40 am

    te mai las sa incerci o data:)

  2. 3 Uncoverguy Aprilie 24, 2008 la 8:43 am

    astea vrei sa spui ca sunt versuri… te sfatuiesc sa mai citesti niste carti si poezii ca sa reusesti ceva bun… aceasta poezie are structura de manele… fa versuri care sa nu se repete si ma refer la strofa care este si in prima parte a poeziei si care se afla si in refren… ce-a mai proasta idee sa faci asa ceva.

    inca ceva care nu e legat de acest articol: vezi ca in header nu ti se vad 2 butoane, cred ca ai modificat ceva… uita-te si rezolva pentru ca asta e o problema!

  3. 4 aprozarnet Aprilie 24, 2008 la 11:25 am

    a venit doctoru cu controlu!🙂


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


