Comentariu literar versuri Andreea Balan

” Prinde-ma aprinde-ma „

Inca din titlu, eroina nu ascunde nimic si isi transpune direct (deoarece timpu costa bani cand esti la produs), dorinta de a fi fugarita si siluita la perversitati care s-o faca sa scapere.. se pare.

andreea-balan-4822.jpg

Ce imi spui
Si ce gandesti
Nu ma intereseaza
In plasa ai cazut
Stii ca te-am avut
In a mea capcana
Te-ai pierdut, te-am castigat…

In acest pasaj, eroina tine sa arate inca o data, ca pretuieste timpul ei (pe care trebuie sa-l optimizeze ca sa produca cat mai mult, ca doar de aia e la produs), si-i transmite personajului pe care tocmai l-a agatat pe bucata ei de centura, mesajul:
nu ma intereseaza ce gandesti si ce imi spui si cum imi spui, atata timp cat platesti. daca vrei sa te asculte cinva, incearca la nevasta-ta. pe mine doar sa ma pui sa-ti satisfac dorintele perverse si murdare, ca doar de asta ai venit la mine cand ti-am aratat sanu` stang si mi-am ridicat fusta. te-ai luat de cap atunci imediat ca un iepurila fraier, si eu pac, m-am mai facut de-un client..

Ma iubesti
Si ma doresti
Dar mie nu imi pasa
Noi doi nu vom fii
Mai mult de o zi
Si ti-o spun in fata

Ai sperat, te-ai inselat.

andreea-balan-36.jpg

In paragraful de mai sus, personajul este mirosit de catre eroina noastra ca o place si ca s-ar bucura daca ar mai avea-o un timp, in care sa o uzeze. insa observam, pt a treia oara, ca ea este dedicata meseriei, dand ca raspuns mesajul:
n-are cum, degeaba, iti spun clar ca sa stii, o zi, de fapt o data si gata. eu sunt scoasa la produs sa produc, nu sa pierd timpul pe relatii sentimentale din care nu iese banu` la ora. Teapa ta, ai fost un iepurila fraierila daca ai crezut ca as putea sa fiu mai mult decat o pitipoanca.

Prinde-ma, aprinde-ma andreea-balan-24.jpg
Acum strange-ma, cuprinde-ma
Vreau o noapte, doar atat
Si nimic mai mult
Prinde-ma, aprinde-ma
Acum strange-ma, cuprinde-ma
Sa-mi dai tot ce ai
Pana maine stai

Urmeaza doua scurte fragmente, care reiau mesajul si-l transmit chiar si mai clar si la obiect:
Deci mai bine ai profita rau de mine si m-ai silui prin frecare pana la ardere, ca stam pe banii tai si de maine, gata, am deja clienti. nu vreau sa ma inchiriezi pe mai multe zile, doar numerele din seara asta si „nimic mai mult”(cum spune insasi eroina).
Al doilea fragmentel repeta intr-un mod autoritar atentioarea si mesajul:
Hai.. baga mare, „Prinde-ma, aprinde-ma..strange-ma, cuprinde-ma”, si acum zdrobeste-ma, infige-ma.. loveste-ma, invarteste-ma.. nimiceste-ma, gaureste-ma.. roteste-ma, penetreaza-ma.. mitraliereaza-ma, injecteaza-ma.. beleste-ma, foreaza-ma.. termina-ma, cordeste-ma, ar mai fi putut adauga, daca n-ar fi fost deja cu subinteles.
Da-mi tot ce ai, toata rezerva ta de samanta, tot ce ai in tine, ca-mi dai si banii oricum pe noaptea asta; pana maine adica, cand gata, pa! ti-am zis ca am deja clienti pe urmatoarele zile.

mare_1153_andreea1.png

Orice ai vrea
Nu vei putea
Sa ma invingi
Stiu ca ai facut
Tot ce ai putut
Ca sa ma convingi
Te-ai pierdut, te-am castigat…
Stii ca n-am trisat
Cu tine m-am jucat
Si cu tot ce simti
Nu e vina mea
Ca tu vrei altceva
Si te-am scos din minti
Te-ai riscat, te-ai inselat…

La final, eroina noastra este deranjata de personajul partener, care se pare ca o mai doreste si-i face propuneri pe termen mai lung. sa o ia poate, pe 5 zile sigur, si sa plateasca si el numai pe 3. dar aceasta spune ca degeaba, n-are sanse, chiar daca i-a propus 100 de euro in plus, 200, cat a putut. in continuare ii atrage atentia ca e un iepurila fraier, de s-a pierdut aiurea imediat la vederea chilotilor ei albiti(deoacere a lucrat 2 ture in ei fara sa-i schimbe). cand ea i-a spus clar ca are clienti deja, iar in seara asta si-a permis sa se distreze si ea putin pe seama lui si sa inghita ca sa sa-l faca sa creada ca tine la el. In utimele versuri, eroina nu isi asuma vina, dimpotriva, ii expune pe un ton sigur si puternic:
n-am ce sa-ti fac, daca esti iepurila fraierila si vrei sentimente, timp petrecut impreuna sau altceva. la mine timpul e contorizat la ora, ti-am zis.. sau la numar. te-am luat de cap, ai crezut ca poti sa fiu si altceva decat o pitipoanca care produce? „te-ai inselat”, conchide insasi eroina. idila dintre acestia neavand altfel cum sa se termine, decat cu renuntarea personajului partener de a mai pleda pt o „continuare” si cu ridicarea nadragilor pe el.

.

46 Responses to “Comentariu literar versuri Andreea Balan”


  1. 1 Adi Iunie 27, 2007 la 12:52 pm

    NASPA
    si o suspectez ca nici macar nu sunt facute de ea, ceea ce-i si mai de kkt.

  2. 2 aprozarnet Iunie 27, 2007 la 1:53 pm

    normal, ea nu produce in „sensu” asta🙂

  3. 3 sunshine Iunie 28, 2007 la 1:51 pm

    Ce videoclip/cântec naşpa. Nu-mi vine să cred că te-ai înjosit să scrii despre asta. Glumesc.:) Mie şi-aşa nu-mi place tipa, şi când am văzut că dansează în costum de baie, m-a apucat un râs isteric… Cât de disperată trebuie să fie. Cred că i se trage de la întâmplarea de la Paparazzi cu Elena Cârstea.

  4. 4 valilingurar Iunie 28, 2007 la 3:37 pm

    :)). o iei prea in serios.

  5. 5 barbacot Iunie 28, 2007 la 4:29 pm

    „nu vom fii” sau „nu vom fi” ca nu prea stiu cum sta treaba. eu mai stiu un vers de-al ei „de parc-as vrea sa te mananc”, ala e mai tare decat toate cele de mai sus. comentariul e nostim, dar ce sa faca si andreea, saracuta, cred ca daca as fi in locul ei as proceda la fel. pentru bani, of course.

  6. 6 aprozarnet Iunie 29, 2007 la 9:48 am

    sunshine, .. m-am „injosit” ?? adica de altii sa fac caterinca si de ea nu? tocmai ca de ea trebuie sa fac prima data🙂

    valilingurar, o iau in serios doar in aparenta, .. pt contrapunct🙂

    barbacot, .. caterinca🙂 oricum.. din nou arata ca e dedicata „meseriei”, si isi promoveaza serviciile pe care le presteaza:)

  7. 7 jesuismymind Iulie 7, 2007 la 12:05 am

    haha..time is money!!

  8. 8 phloo Iulie 20, 2007 la 2:38 pm

    prea reusit comentariul.am ras cu lacrimi,analiza perfecta,imagini care dovedesc cele spuse;))…………….you rock!:X

  9. 9 aprozarnet Iulie 20, 2007 la 5:43 pm

    mc dude🙂

  10. 11 blur Septembrie 29, 2007 la 5:36 pm

    te rog sa o lasi pe andreia in pace. e o fiinta umana si ea.
    serios acum: mai bine decat cum ai comentat aici, nu cred ca exista. mi-au dat lacrimile de atata ras.
    super tare, ca betonul. felicitari

  11. 12 aprozarnet Septembrie 30, 2007 la 4:38 pm

    din nou.. apreciez feedbacku:)

    ps: public imi cer scuze fata de adreea balan🙂

  12. 13 aprozarnet Septembrie 30, 2007 la 4:41 pm

    pardon, adreea b
    care acuma canta gothic.. ba nu, canta.. acuma se arde cu neo.. ba nu.. ca e ala e homosexual
    deci.. ce sa inteleg, ca adreea, e lesbi? pai d-aia are ma nene succes la pustoice.. a!??
    deci, deci, nu mai inteleg nimic🙂

  13. 14 aprozarnet Septembrie 30, 2007 la 4:48 pm

    @ hai sa ne cunoastem mai bine🙂

  14. 15 Alina Octombrie 3, 2007 la 2:12 pm

    Mie imi place de andreea balan..asa ca cei care n-o respecta sa taca naibi din gura…sa se abtina…

  15. 16 aprozarnet Octombrie 3, 2007 la 6:02 pm

    deci ca sa inteleg: lumea ar trebui sa se abtina fiindca iti place tie !?🙂 :))

    si de ce nu-ti place si putem sa comentam?:)
    of of mai mai..:)

  16. 17 luckydreamer Octombrie 7, 2007 la 12:28 am

    mult prea tare comentariul :))) analiza, adica.
    imi placea mai tare cand se daduse pe „rock” … se vede ca blondul n-o prinde bine.
    mai in gluma, mai in serios, tot ce spui p-aci e adevarat :)))
    ff tare. bv

  17. 18 aprozarnet Octombrie 8, 2007 la 6:26 pm

    mc lucky.. dreamer:)

  18. 19 Cristia Octombrie 9, 2007 la 3:41 pm

    Aplauze furtunoase🙂 si urlete delirante…🙂 Si multam fain de burta de ras. Cat despre ea, sincer, imi starneste reactii de mila, o mila care te ia cu valuri de caldura de la stomac. Sa auzim de bine!

  19. 20 DeMaio Octombrie 13, 2007 la 3:12 pm

    Jesus, man…nu mai pot…
    Data viitoare când mai aduci de-astea, să mă anunţi, ca să chem Salvarea în caz că este nevoie.
    Mă doare stomacul…

  20. 22 gmmail Octombrie 21, 2007 la 9:16 am

    Fa cumva sa ajunga un link si insprea ea (Andreea). Daca o fi stiind sa umble pe net. Dur comentariul. E femeie si ea. Dar e genul care (il) merita…
    So… poate se recalifica. Sau se repozitioneaza. Sau amaratul ala care ii face textele invata ceva…

  21. 23 aprozarnet Octombrie 21, 2007 la 1:17 pm

    @gmmail..:) nu e vb numai de texte in sine, e vb de toata atitudinea si forma in care-si vinde „produsul”; inca de la andre
    n-are cum sa se repozitioneze, pt ca nu o face in necunostinta de cauza ci cu buna stiinta🙂 si oricum nu asta urmaresc io, s-o schimb pe andreea b.. i-as da prea mare importanta:)

    ce sa-i faci.. asta e:) money money money.. don`t be a bitch for it; but that is the easyast and fast way in the same time; so.. bitch`s everywere, male bitches to:)

  22. 24 locked Decembrie 7, 2007 la 9:15 am

    poza aia e editata

  23. 25 aprozarnet Decembrie 7, 2007 la 3:17 pm

    care? oricum, daca e asa, nu e de mine..

  24. 26 brigitta Decembrie 11, 2007 la 4:53 am

    „mitraliereste-ma”?!?! :-)))) you’re sick, man.cred ca de aia imi si place sa iti citesc dejectiile neuronale.Articolul asta direct la fan-cluburile Andreei B. trimis :-)) Sa faca aia hepatita.

  25. 27 aprozarnet Decembrie 11, 2007 la 10:41 pm

    hepatita.. de la „dejectii”; tare:)

  26. 28 stefiutza Februarie 4, 2008 la 2:44 pm

    e frumoasa dar pacatde reputatia ei

  27. 29 laurentiu vlad Februarie 26, 2008 la 11:21 pm

    frumoasa!? cateodata am impresia ca este un transexual

  28. 30 Amy Martie 6, 2008 la 6:38 pm

    Versurile nu sunt compuse de ea.clipul ”prinde-ma aprinde-ma” este unul de imagine.si nu ea hotaraste cum va fi clipul,pentru ca este cineva care se ocupa de acest lucru ,Dragos Buliga.din prea frumoasa da-tzi in transexual?? :O (d’ohh !! ) ce minte 8-| .in fine.cat despre bani,ca face asta pentru bani,cine nu vrea bani?sa fim seriosi.oricum nu cred ca poate fi comparata cu alte ”vedete” romanesti (Delia Matache,Anna Lesko,Lavinia,etc.)nu pentru simplu fapt ca a rezistat atata timp pe piatza romaneasca ci pentru ceea ce a facut in afara,cum a reprezentat romania la acel concurs de dans,la care a luat un loc onorabil,ca e prima artista care a semnat cu o casa de discuri din strainatate ( EMI si SONY BMG Canada )si vor urma multe.Nu zic ce are o voce extraordinara si ca e cea mai buna voce din romania,dar la concerte face show adevarat prin dans,chiar daca atunci cant face live nu poate dansa.De exemplu Andra,care se zice ca e cea mai buna voce din romania,si nu neg asta, de ce nu a incercat sa se impuna in muzica de afara(nici la noi nu face mare lucru).Nu sunt o fana inraita de a ei,dar merita tot respectul meu si cei care vorbesc urat despre ea (de genu:e urata ,sau transexual,ca nu e in stare sa faca live,etc) e doar parerea lor asa cum mi-am spuso si eu,sau din simplu fapt ca sunt invidiosi si o cred o ”oarecare”.Nimeni nu e perfect si nimeni nu are voie sa judece in mod jignitor.

  29. 31 aprozarnet Martie 7, 2008 la 12:07 am

    „Versurile nu sunt compuse de ea.clipul ”prinde-ma aprinde-ma” este unul de imagine.si nu ea hotaraste cum va fi clipul,”

    Din momentu in care a ales/acceptat sa le cante si sa faca videoclipu asta „de imagine” si-a asumat si RASPUNDEREA. Asta e ce ales ea.

    N-am zis nimic de concursu din afara la care a fost.
    Nu ma impresioneaza si nu ma intereseaza daca a semnat cu case de discuri din afara. De ce ar conta, aia sunt mai destepti sau mai breji? Sunt poate si mai fara caracter.

    „Nimeni nu e perfect si nimeni nu are voie sa judece in mod jignitor.”

    Nimeni nu e perfect, da; dar asta nu inseamna ca e scutit de la consecintele actiunilor lui. A gresit? okay, alta data poate nu mai face la fel:)

    Eu n-am zis ca e transexual(dar oricum, buna gluma:) ), ci doar am facut o analiza ironica; daca n-avem pe ce sa fac, nu faceam.

  30. 32 claudia Iunie 12, 2008 la 9:29 pm

    ANDREA ESTE CEA MAI TARE… CEI KRE O VORBESC DE RAU SA SE DUCA DRAQ.. PENTRU K LE E CIUDA K EA ARE TALENT SI EI NU AU DE ACEEA O VORBESC DE RAU ANDREEA!!!!!!!!!!!!! TE IUBESC ANDREA ESTI CEA MAI TARE CANTAREATA :-* :-* :-* TE POOOP

  31. 33 irina Iunie 25, 2008 la 12:29 pm

    as vrea sa dati versurile melodiei hei dansam

  32. 34 chiro Mai 30, 2009 la 7:16 pm

    Hai.. baga mare, “Prinde-ma, aprinde-ma..strange-ma, cuprinde-ma”, si acum zdrobeste-ma, infige-ma.. loveste-ma, invarteste-ma.. nimiceste-ma, gaureste-ma.. roteste-ma, penetreaza-ma.. mitraliereaza-ma, injecteaza-ma.. beleste-ma, foreaza-ma.. termina-ma :)))))))))))

    mitraliereaza-ma :)))))))))))))))))

  33. 35 crezi tu August 25, 2009 la 3:16 pm

    bai..totushi andreea..are unele mel faine ..adik ..nu’s ale..ei:))
    canta cat de cat bine
    dar totuhsi..nu mai va bateti joc de ea:-@
    pastrati’va comentariile:))
    cine a zis ..ca culoare nu;i prinde bine ..a zis ..bine ..blonud’l ..o face ..intr’un fel anume:))
    ma abtin;))

  34. 36 vio Aprilie 13, 2010 la 1:10 pm

    imi place mult. danseaza extraordinar si e frumoasa tare.
    cine o vorbeste de rau inseamna ca o invidiaza!

  35. 37 nita andrei Aprilie 28, 2010 la 11:46 pm

    buna Andreeia vreau sa stiu cami placi si tu si muzica ta si numi pasa cati arati tu bicini daca tir iti place asa lumea nare dc sa seia de tine da dai incolo daca ei nau ce face lasai in pace nui baga in seama si terog eu frumos vagami si mie id meu la tine in lista pliz nita_boss_2009 si iti ador muzica multt si sa sper pe vitor sa fim priteni chiar daca am 13 ani te pup

  36. 38 nita andrei Aprilie 28, 2010 la 11:47 pm

    multt noroc pe vitor

  37. 39 nita andrei Aprilie 28, 2010 la 11:48 pm

    si lume buna nu mai va bagati in treaba iei ie fata serioasa desteapta si canta bn si nu mai ii faceti comentari casi arata bikini

  38. 40 nita andrei Aprilie 29, 2010 la 5:43 pm

    sper ca miai primit mesaju Andreeia

  39. 41 nita andrei Mai 1, 2010 la 8:20 pm

    pana acuma cineam cu tine si vad ca tu iti arati si sani astai chiar culmea frate http://images.google.ro/images?hl=ro&gbv=2&tbs=isch:1&q=poze+cu+andreea+balan+xxx&sa=N&start=100&ndsp=20 istia dela stiri au dreptate am fost yo fraier nu ai niti un pic de respect nai cei 7 ani de acasa si mie imi placea muzica ta recunosc canti frumos da in poze sa iti arati sani laso balta

  40. 42 elena August 17, 2010 la 1:41 pm

    hahahaha..mor aici..ce funny!!bv draga..ai talent la scris…ft tare!!

  41. 43 zangura Ianuarie 29, 2011 la 4:55 pm

    wow. this girl is perfect !! i loveeee sheeee

  42. 45 florin Iunie 7, 2011 la 9:04 pm

    ai cele mai frumose pese


  1. 1 Andreea Balan are un nou video kil-u meu.. « AprozarNet Trackback pe August 27, 2007 la 11:28 pm

Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


