Picture cah

gie522.jpg

.

6 Responses to “Picture cah”


  1. 1 Inadaptabila Iunie 23, 2007 la 11:38 pm

    Tu esti?
    daca da..semeni cu un rapper gen K-gula ala care canta in R.A.C.L.A. Puteai sa dai mai multa lumina macar se vedea oq

  2. 2 aprozarnet Iunie 23, 2007 la 11:40 pm

    asta e ideea.. sa nu se vada okay🙂

  3. 3 Adi Calarasu Iunie 27, 2007 la 10:17 pm

    semeni cu unchiu sapro :))

  4. 4 aprozarnet Iunie 27, 2007 la 10:25 pm

    se poate, am fata mai patratoasa si ca k gula si ca unchiu sapro.. da in poza asta nu se vede frate🙂 nu e lumina, e deformata, am prosopu in cap🙂 nu prea poti sa-ti dai seama

  5. 5 Adrian Calarasu Iunie 30, 2007 la 12:20 am

    Deformata, clar, daka tu in 2007 folosesti camera web sa-ti faci poze…😛
    La barbi te-am luat ca nu mi le-am mai scurtat de vreo 4 luni, deci as putea sa-mi fac un dreadlock sau chiar doo mai mici din ciocalete.
    Apropo de Cagula, ce mai face, n-o mai da in niciun fel, ca-l tot vad prin Crangasi si pe la Casa Presei, da’ mi-a fost jena sa-l intreb ca n-am mancat cu el din farfurie?…

  6. 6 aprozarnet Iunie 30, 2007 la 12:28 am

    nu stiu de cagula, nu l-am urmarit nici in plan muzical.
    nu mai am cioc.. decat mic(si-l pastrez asa)
    nu stiu ce e „dreadlock”🙂
    cam web..bine ca o am si pe aia; oricum aia era si ideea, sa iasa ciudat. chiar m-am chinuit; io am facut intuneric, dupa aia🙂


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


