sau altfel

avem o suma, 30.

alta suma, 5. care se poate imparti in 3+2

acuma 30 – 5 =25 si 25 + 5 =30

dar 30 – 3 =27 ..+ 2 =29
si 30 – 2 =28 ..+ 3 =31
??
.

7 Responses to “sau altfel”


  1. 1 trilulilucrocodilu Iunie 21, 2007 la 11:39 am

    Pai da, ca mai sus, greseala se face cand aduni 2 la 27, cand de fapt tu i-ai primit inapoi si tre sa-i scazi. Ai dat 30, ai primit 5 inapoi, 3 i-am impartit, ajungi la 9*3=27 si din astia tre sa-i scazi si pe ceilalti 2 pe care i-ai primit.

  2. 2 trilulilucrocodilu Iunie 21, 2007 la 11:42 am

    Ma scuzi ca am doua posturi separate, dar acum am vazut doar inca ceva.
    Uite ce ai zis tu.
    „acuma 30 – 5 =25 si 25 + 5 =30
    dar 30 – 3 =27 ..+ 2 =29
    si 30 – 2 =28 ..+ 3 =31″

    Deci, in prima linie, din 30 ai scazut 5. In a doua linie scazi doar 3 si pe ceilalti 2 ii aduni. :)”30 – 3 =27 ..+ 2 =29” Aici se face greseala. :p

  3. 3 aprozarnet Iunie 21, 2007 la 11:57 am

    da.. trilulilucrododilu, ai dreptate.
    asta e raspunsu, ca trebuie sa scazi si nu sa aduni.
    acuma vad si io.
    cati ani ai; sa stiu si io cine m-a „”batut” cu usurinta🙂
    treaba nu era de matematica ci de perspectiva.. iar impulsu e sa ne cantonam(cu toate ca era evident ca e „trick”, insa am renuntat destul de repede sa ma gandesc in sensu asta) pe matematica(pe o directie), avand ca baza o iluzie.
    multam🙂

  4. 4 trilulilucrocodilu Iunie 21, 2007 la 12:38 pm

    Tre’ sa marturisesc ca mi-a luat mult timp sa-mi dau seama unde gresim.:)))
    Am ani multi🙂, vreo 28 asa.
    Sa cresti mare! ;))

  5. 5 aprozarnet Iunie 21, 2007 la 12:42 pm

    da.. depinde ce luam ce termen de comparatie; pt ca io de aproape doua zile am chestia asta „pe mana”🙂

    e.., acuma la „sa cresti mare”, nu pot sa-ti spun decat, saru` mana domnu`🙂
    oricum.. bv

  6. 6 trilulilucrocodilu Iunie 21, 2007 la 1:09 pm

    :)) Acuma, poti sa-mi zici si saru’mana domnu’, nu-i stres. Oricum la categoria doamne nu ma incradrez, iar saru’mana domnisoara suna prea…nu stiu cum. :)))
    „Tanti” merge? :))

  7. 7 aprozarnet Iunie 21, 2007 la 1:38 pm

    nici n-am facut apropo la asta domnu🙂
    sa traiti


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


