Nu-i mai dati muie lu` Paris Hilton

Sa fie un banner mare, la poarta casoiului ei, cu mesaju asta.
De ce?
La Zoo de ce e semnu cu „Nu hraniti animalele”?
Ca se invata prost.

Paris Hilton a luat atata muie, incat a ajuns sa creada ca lumea o apreciaza.
Am auzit-o chiar in mai multe randuri, aducand vorba de „fanii ei”, ca fanii ei o sprijina. Deci daca ea are fani, inseamna ca io am de doua ori mai multi.
Ce, sunt oameni care zbiara si mai zburda din maini, cand mai trece ea pe la vreo petrecere? Pai frate, asa sunt si oameni care cand ma vad, incep sa faca misto de mine si sa arate cu mana spre mine. Sa-i consider fanii mei?🙂
Ca sa fie fani, ar trebui sa mearga si sa plateasca bilet la ceva ce face ea, pt care se presupune ca a devenit celebra, si care ar fi motivul pt care o cunosc „fanii” in primul rand, nu?
Ea pentru ce e cunoscuta? Ca a luat muie!

Bine, de fapt ca a luat muie, intr-o camera de hotel si s-a si filmat. Daca n-ar fi fost chiar hotelu ei(ma rog, a lu ta`su), ar fi fost chiar, un comportament obisnuit de prostituata.
Si ce-a mai facut ea? A mai mers la petreceri, s-a facut muci si a intrat cu masina in stalp.
Cred ca „fanii” au fost inebuniti de faza asta.🙂
Deci, nu oricine te baga-n seama e fanul tau. Poate foarte usor, doar sa ii placa sa rada de ceva care se petrece in timp real.
Si inca o data spun „Nu-i mai dati muie lu Paris Hilton”.
O sa creada in continuare ca este apreciata, sau poate chiar, ca este atragatoare.
Daca se continua „sa i se dea muie lui Paris Hilton”, nu o sa mai fie vina ei.

4 Responses to “Nu-i mai dati muie lu` Paris Hilton”


  1. 1 ana Iunie 8, 2007 la 2:55 pm

    astazi imi cautam o camasa pt bac si am vazut o camsa si un tricou cu moaca ei si scris mare paris hilton . chiar m-a bufnit rasu si ma gandeam ce fani are asta de ar cumpara cu tricou respectiv camasa cu fata ei .

  2. 2 aprozarnet Iunie 9, 2007 la 1:15 am

    dar chiar nu cred ca ar putea sa cumpere cineva un tricou cu ea, pt ca este fan; nici macar fetitele de 13 ani care cumparau chestii cu „andre”.
    macar pe alea le vedeau la televizor ca mimeaza niste cantece penibile si ca dau din fund.
    repet, pe paris hilton de ce o cunoaste lumea? ca luat muie intr-o camera de hotel pe o caseta🙂
    mai mult de atat a luat muie prost si urat🙂
    toata tevatura se face din cauza, ca e unu, ta`su, care are hoteluri scumpe

  3. 3 ana Iunie 9, 2007 la 10:16 am

    aoleu ce penibil .mi-am adus aminte ca si eu mi-am cuparat o fusta andre in perioada aia . bine ca mi-am revenit repede . eram mica si proasta😀

  4. 4 koma Iunie 9, 2007 la 10:24 pm

    e cunoscuta datorita averii ei (e mostenitoarea lu` ta`su…)

    si s-a facut mult tam tam… „fiica lu` ala mort si bogat, a facut… clatite”


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


