Stand up comedy – ep.18

Louis CK – Suck A Bag Of Dicks

6 Responses to “Stand up comedy – ep.18”


  1. 1 pufossu Iunie 8, 2007 la 5:02 pm

    Este genial! Mie imi place foarte mult acest tip, am preferatii mei, iar de el nu am mai dat de multa vreme.. cert este ca nici nu am cautat prea atent :p

  2. 2 aprozarnet Iunie 8, 2007 la 8:53 pm

    ia spune-ti preferatii.. fara explicatii(sau cu, cum vrei); sunt curios

  3. 3 pufossu Iunie 9, 2007 la 12:41 am

    Nu ii spun in ordine, deoarece nu ii pot pune🙂
    Asadar: Robin Williams, Don Rickles, Dom Irrera, Greg Giraldo, Greg Proops, Godfrey, Ron White, Carlos Mencia… ar mai fi, dar nu-mi vin acum. Aaa, da, mai merge acolo si chiar trebuie mentionat Steve Harvey
    Dar ai tai? Bine… dupa tine (cu sens de „cu exceptia ta”)🙂

  4. 4 aprozarnet Iunie 9, 2007 la 1:06 am

    nu sunt fanul meu🙂
    la mine nu conteaza ordinea, inafara de primul, care este Richard Pryor.
    restul preferatilor mei sunt trecuti pe blog la celelalte „episoade de stand up”.. plus inca cativa pe care inca nu i-am pus.
    dar ca sa nu te pun la munca sa dai search pe blog🙂, cativa care-mi vin in minte:
    bill hicks, george carlin, sam kinison, don rickles(desi n-am gasit prea mult stand up cu el), rodney dangerfield, mitch hedburg, steven wright(mai nou), louis ck🙂, andrew dice clay (uitasem).. plus inca cativa

  5. 5 aprozarnet Iunie 9, 2007 la 1:14 am

    la tine, inafara de cativa, observ ca sunt multi din generatia noua..
    am si io din ea cativa.. de mitch hedberg deja am zis..
    bill burr, tony woods, ralphie may etc🙂
    plus cativa peste care am sarit sau pe care nu i-am desoperit inca(sau cum trebuie:) )

    multi domne`, ce sa mai.. sunt multi oameni buni, ce sa-i faci🙂
    da, si dom irrera, si robin, lewis black.. etc etc bernie mac etc🙂
    gata

  6. 6 pufossu Iunie 9, 2007 la 2:41 pm

    Aa, pai bineinteles, George Carlin, Rodney Dangerfield, Bernie Mac, Richard Pryor… hai treaca si Eddie Murphy. Pe ei nu i-am mentionat deoarece nu ma gandeam sa insir CHIAR pe toti care-mi plac…🙂 Sunt multi.. Intr-adevar, Pryor e tata lor, Carlin la fel, e fara indoiala cel mai amuzant batranel🙂 Oricum, faine gusturi.. De multe ori imi plac unele glume de la mai multi, dar unii sunt pur si simplu geniali pe de-a intregul🙂


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


