„Eu” este cel mai important?

txt imbarligat:
.

Daca s-ar implini ce iti doresti, nu ti-ai mai dori nimica?

ps: unii nu au strictu necesar, altii sufera dureri fizice constante,
altii traiesc cu frica de altii, in teroare, altii.. ;
dar problema lor, eu vreau sa fiu primu.. , inaintea la toti si de orice;

Pt ca mi se normal asa, pt ca eu sunt eu; iar faptul ca „eu” este cel mai important, nu are nevoie de vreun argument. Doar ca „eu” este cel mai important numai pt sine, pt altcineva insa, este un lucru neluat in seama;
Acel cineva avand propiul „eu” ca fiind cel mai important.

Deci daca „eu” este unul singur si este cel mai important numai pt sine iar „altii” sunt multi,
cat de important este de fapt „eu”?

Ironie: „eu”, atata tp cat este intotdeauna cel mai important pt sine, nu va fi pt altii, deci.. nesemnificativ de important.

.

4 Responses to “„Eu” este cel mai important?”


  1. 1 sunshine Mai 11, 2007 la 7:48 am

    Nu e nimic ciudat…tine de instinctul de supravietuire. Cat de prost sa fii sa dai toti banii tai din buzunar unui cersetor, doar ca pare ca ar avea nevoie de ei? Oricum, si altruismul, si egoismul se invata pe parcursul vietii…

  2. 2 aprozarnet Mai 11, 2007 la 2:04 pm

    nici nu am zis ca e ciudat; tocmai ca a devenit ceva prea la ordinea zilei si prea normal, fara exemple care sa arate ca se poate si altfel.
    pt ca normal ca omu este condus de instinctu de supravietuire, de conservare si deci pe undeva este in esenta egoist, insa noi suntem oameni pe de alta parte, si spunem ca suntem mai evoluati decat un animal obisnuit; iar daca continuam sa fim intotdeauna condusi de instincte aratam de fapt ca nu e asa, iar treaba asta cu „umanitatea” e falsa

  3. 3 sunshine Mai 11, 2007 la 3:20 pm

    Vrei sa spui ‘omenia’ ? Cand vezi ca toti isi apara numai propria persoana, propriile interese, ca dupa ce ies din magazin,iti trantesc usa in fata, chiar daca tu esti imediat in spate, sau cand o colega de facultate refuza sa iti imprumute un curs…nu te tenteaza sa faci si tu la fel? Norocul nostru e ca mai exista si exceptii, si doar exceptiile conteaza.Mie nu-mi place sa tratez omul cu rautate. Daca ca poarta cineva urat cu mine, imi place sa-i demonstrez (lui,si mie) ca sunt altfel. Deci,exista si exeptii.🙂


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


