FILME ca lumea

_____forest gump
_____ghost dog
_____stalker
_____rob roy
_____scarface_
____pulp fiction
___buterfly effect
_____green mile
_____brave heart
_____payback
___zorba the greek
nemuritori _____________romanesc
morometii
Taisul___________________(asta e titlul tradus din engleza)
SPIDER__________________(cu act din pacientu englez, despre cum vede lumea un schizofrenic)
She’s So Lovely – Iubirea e un lucru minunat___(john travolta, sean penn)
rageing bull_________________(de niro, joe peschy)

9 Responses to “FILME ca lumea”


  1. 1 emilythestrange Mai 12, 2007 la 3:05 pm

    scriu si eu niste filme frumoase

    almost famous (filmul la care ma uit cand am probleme. ma face sa ma simt bine) si the notebook (un film pe care mi l-a recomandat ned879 mai demult si ma bucur ca a facut-o)

    the butterfly effect … primul film mi-a placut mult,dar 2-ul m-a cam dezamagit

    the green mile, super. dupa ce am vazut filmul de cateva ori, am primit cartea de la tata, de mos nicolae. e mult mai faina. e groasa, dar se citeste foarte repede (nu e plictisitoare)

    buu… si queen of the damned mi s-a parut fain. coloana sonora e tare misto

  2. 2 psiheea Mai 12, 2007 la 8:35 pm

    butterfy effect e cel mai bun film pe care l-am vazut vreodata. foarte tare ca ai scris despre filme…. inainte sa am psiheea, aveam un blog pe 360 unde chinuiam oamenii cu pasiunea mea pt cinematografie :))
    nice to meet you si poate trimiti o aplicatie pentru clubul filmoholicilor ;;) in calitate de presedinte si fondator, anunt ca avem un loc liber 😛

  3. 3 aprozarnet Mai 13, 2007 la 7:44 pm

    pai da.. sunt si io cinefil (chiar incerc sa intru la cav);
    o sa aplic, mc pt propunere.

    @copilule(dc nu ti place ca ti am spus asa sa mi zici, te rog🙂 , in legat cu butterfly effect, in lista am zis doar de primul:). pe al doilea nici nu l-am vazut.
    almost famous, te uiti la el tot timpu? vezi sa nu devii prizoniera lui. dar o data, sau de cateva de ori max, o sa ma uit si io la el🙂 si la notebook, ca nu le am vazut. mc copilu

  4. 4 emilythestrange Mai 13, 2007 la 7:51 pm

    e ok daca imi spui „copilu`”🙂. dupa ce te uiti la almost famous si la the notebook, sa scrii. sunt curioasa cum ai sa ramai dupa ele😀

  5. 5 aprozarnet Mai 13, 2007 la 7:54 pm

    ihi.. o sa faca asa;

    dar acuma🙂 cu faza asta, in care ma rogi sa revin cu impresiile de dupa, mi-am amintit de un film original rau, in care personaju ii cere asta unei fetite, la o carte. s n „Ghost Dog – the way of the samuray”; dc il gasesti, sau dc nu l-ai vazut deja.

  6. 6 forast gamp Mai 21, 2007 la 8:40 pm

    Multamexcs! M-ai pus in varful listei.🙂

  7. 7 DREIGAN Iulie 10, 2008 la 9:41 am

    INCERCATI THE GAME.FILM JAPONEZ CARE O SA VA IMPRESIONEZE.SI FILMELE MELE PREFERATE: THE GODFATHER, THE DEVIL’S ADVOCATE.

  8. 9 aprozarnet Mai 31, 2009 la 12:02 am

    da, PI:) l-am dupa mai mult tp dupa ce a fost scris postu asta:)


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


