Uk National Lottery se intoarce..

si-mi da mail sa-mi zica : CONGRATULATIONS,YOU HAVE WON, din nou!
ce sanse erau frate, sa castig io la loteria nationala din Anglia, fara sa fi participat, si de doua ori intr-o luna jumate!?
zi tu ca nu-s norocos!🙂

ps: sa dea Blair click, daca-l intereseaza ce scrie in mail, si daca e botanist!
pps: fii atent ca asta da click!

.

28 Responses to “Uk National Lottery se intoarce..”


  1. 1 emilythestrange Mai 2, 2007 la 1:37 pm

    eu nu am primit niciodata un e-mail in care sunt anuntata ca am castigat… tu esti un norocos.

  2. 3 neuronu Mai 4, 2007 la 12:11 am

    esti norocos pt ca tu primesti din Anglia… nu ca altii care primesc din Congo, Bangladesh… ce mananci de esti asa norocos?

  3. 4 aprozarnet Mai 4, 2007 la 12:54 am

    pai.. mie toti cu care vorbesc, imi spun ca mananc cacat🙂

  4. 5 kpy Iunie 7, 2007 la 9:55 pm

    ma…..si daca e pe bune,.e cineva care a completat formularele alea care ti le trimit ei??

  5. 6 aprozarnet Iunie 7, 2007 la 9:59 pm

    probabil:)

  6. 7 ioana Iunie 16, 2007 la 4:33 pm

    nu t supara dar cum ai castigat?:)..ai primit mailul ala si apoi c ai facut? ti-ai ridicat banii? cum? sau u glumesti? nush mi se pare ciudat…acum 2 zile o prietena d a mea tot la fel a primit un mail dar a zis k nu stie daca poate fi adevarat a zis ca va suna …dar intr-un final i-a dat un mail si i-a zis sa-si aleaga una din trei surse d trimis banii…spune-ne si noua cum ai facut? asta in cazul in care ai primit banii..:P

  7. 9 ioni Iunie 17, 2007 la 10:07 am

    sal
    si eu am primit un mail ca am castigat….la loteria din Liverpool.:-)🙂. dar vreau sa stiu si eu cum fac rost de adresele noastre?????? e posibil asa ceva?????

  8. 10 aprozarnet Iunie 17, 2007 la 5:08 pm

    nu inteleg la ce te referi cand zici „adresele noastre”.
    dc vrei sa spui de loteria romana, nu stiu.

  9. 11 Gege Iunie 24, 2007 la 10:55 am

    Eu am intrat destul de mult in joc si am trimis un email la firma…sau „firma” ScarLet, gasisem un site care parea cat de cat ofocial si 2 adrese de contact.Acolo le-am scris ca as solicita un nr de interior al acelei dudui, Siforoso Malale, sau ceva de genul asta, ca am adresa de birou dar as vrea sa o contactez direct, ca e vb de un castig si as vrea sa-i cer sfaturi privind transferul.Nu mi-au raspuns nimic (ma asteptam sa-mi zica „bah, ai mancat de pe jos, ce castig visezi?”…sau „exista…sau nu exista persoana asta la noi”.Dar nimic…deci si firma…
    Oricum ei imi isirasera 2 sume de platit, 490 de lire DHL-ul si 1000 de lire transferul.Cica a doua suma nu se deduce din castig (deh, dar prima da…snif-snif).Le-am scris ca ce ne facem daca nu am suma, mai ales a doua care este totusi o suma importanta.Ca la replay sa spuna „aa, pai nu, aia se deduce, 490 de lire tre sa le platesti anticipat”.Deci acu era invers, nu ma pacaleau cu o suma mai mare, poate-poate cu una mai mica.Cont le-am dat si eu unul de le Raiffeisen, unul vechi si cu paianjeni pe el.In fine, alte mailuri de felicitari, de asigurari ca eu sunt „alesul”, ca ei sunt nerabdatori sa-mi trimita repede castigul si sa depun cat mai repede suma.Le-am zis ca ma bucur ca se poate deduce suma de 1000 de lire din premiu si ca astfel se poate aplica aceiasi solutie ptr cea de 490.De fapt sunt dispus si 20.000 de lire sa platesc dar la ramburs.De atunci bineinteles…au intrat in pamant.
    Loteria UK oricum nu are adrese de email cu „yahoo”, „hotmail” sau chestii de genul.In rest, toate paginile alea bine documentate cu adrese si coduri nu le-a fost greu sa le ia cu copy-paste.

  10. 13 Gege Iunie 25, 2007 la 3:06 pm

    Am primit replay de la ScarLet, intr-adevar de la oficialii, au adresa de mail gen co.uk.Mi-au spus ca nu au pe nimeni angajat cu numele acela si ca aia e o companie frauduloasa cu profil de pescuit bani.

  11. 14 aprozarnet Iunie 25, 2007 la 3:45 pm

    surpriza🙂

  12. 16 aprozarnet August 20, 2007 la 5:26 pm

    dar vlad.. legat de unde trimite linku tau: ai ajuns in 40 si.. de filme, multe straine, avand impresar, agent..?

  13. 17 gicu Septembrie 25, 2007 la 8:09 pm

    bai frate si mie la fel mi s-a intamplat la fel!
    chiar nimeni nu poate face nimic cu bagabontii astia?

  14. 18 Filip Ioan Septembrie 29, 2007 la 12:32 am

    Eu am urmarit adresa de e-mail al unui BINEFACATOR si era din Serbia, provincia Voivodina dintr-un mica orasel dela un hotel. Sant niste excroci care deja i-a pacalit pe unii obtinand de la ei datele personale si adresa apoi vor intra pe contul din banca pe care-l vorcopia si vor folosi banii,alti din contul scanat vot obtine carti de credit pe care le vor folosi si voi veti plati sumele fraudate. Blocativa conturile la banca sau le transferati pe alt nume.

  15. 19 Radu Naum Noiembrie 27, 2007 la 11:45 am

    Salut, „norocosilor” din Romania…

    La mine in afara tzepei cu „milionu’ englez” mai e o duma:
    Am la vanzare de vreo doua saptamani un autoturism care apare si pe un site international.
    In urma cu cateva zile imi da e-mail un „monsieur” mare mahar prin Africa de Est care doreste sa cumpere conserva pentru fiu-su si vrea sa imi TRIMITA banii prin Western Union…
    Eu ma cujet ca miroase a excrocherie de la o mila marina, dar cum se „ezecuta” ea ?

    Multam fain,
    Radu

  16. 20 anda Februarie 20, 2008 la 3:41 pm

    e abureala dak vreti sa aflati mai mult vorbim eu le-am dat datele la inceput am avut 2 bilete si le-am jukt si am castigat am primit vreo 20 de mailuri de la ei dar erau diferiti directori…si am tinut legatura ..iam sunat am vorbit cu ei si mi explicau ce tre sa fac…le-am trim mail cu adresa si numele mi-am facut un card special k sa imi trim bani cik…si e k pt k nu am nici un ban pus pe card deci dak vor nu au ce sa imi ia…dupa ce le-am trimis datele…mi-au trimis certificat de depozit si suma care am castigato…acum nush ce sa cred…dar ma gandesc mai mult k sigur k e vrajeala…dupa toate ca iti okii si te ia capu cand vezi k st atatia bani..si iti trimit certificate care kear par reale..eu zic mai bine sa nu crezi…k dak crezi cvum am crezut eu e f grav iti faci sperante si ramai dezamagit…cik in 48 de ore iti vin bani…acum vreau sa vad si eu dak kear asa este…hahah..nush ce sa zic dak primesc vreun ban va anunt..hahah

  17. 21 anda Februarie 20, 2008 la 3:42 pm

    vas trimite sa vedeti certificatele care le-am primit dar nush cum se face

  18. 23 oana Octombrie 23, 2008 la 9:32 pm

    haideti fratilor ca pierdem calciu cu mail-urile astea!

  19. 25 zetu Februarie 12, 2009 la 2:38 pm

    Mare pacaleala.Eu sunt acum in tratative.Ma amuz mai mult de corespondenta cu ei.

  20. 26 Sandrin4sabin Martie 26, 2009 la 1:00 am

    eu si mai tare am primit si de la loterie dar am crezut ca e gluma, dupa 2 saptamani de la fbi divizion de la muller care e directorul real si am si poza cu „id Card-ul lui” asta ca sa contactez pe unu din nigeria si sa imi scot 1 mil 500 de $ ca mi-au fost revendicati de un lucrator al loteriei cu un Italian, si am luat contactul si cu banca si cu directorul de acolo si mi-au pus mai multe variante si am zis ca ii platesc dupa ce imi ajung banii, asa o sa am de unde sa platesc, astept sa vad daca vine :))

    apoi am castigat al samsung :> 1 mil 700 lire sterline, trebuia sa contactez banca din anglia si asta m-a trimis in nigeria la alta banca :))

    apoi acum iar am castigat :> 3 mil 500 de $, chiar sunt norocos ;)) asta de la loteria Angliei😀, cred ca as merge la politie sa vad ei ce zic :)), le fac o sectie noua oricare premiu l-as „castiga” :))

    alta faza cik tot unu de acolo o familie a facut accident rutier pe autostrada si nu a revendicat nimeni averea faniliei si ma intreaba daca sunt de acord sa il ajut sa impartim pe jumate :)), am zis ca e gresit ceea ce face :> si nu ma intereseaza banii altora😀

    si e interesant ca primesc si eu site-uri web ale bancilor si ala de la samsung si numele chiar sunt reale😛 dar daca tot am castigat atata si au datele mele de contact nu imi trimit ei banii mai bine si apoi le rambursez si jumate din „virtualul castig?”, am cautat numele lui ala si am gasit tot pe situ fbi ca a facut excrocherii de multe milioane de euro >:) si culmea ca fbi-ul mi l-a recomandat, mai sunt si mailuri de la alte persoane care zic ca li s-a schimbat viata dupa ce au fost in Nigeria si acum au tot ce isi doresc… bla bla😀, degeaba au datele, contu care l-am dat e in lei si am putin pe el >:), daca imi dau bani platesc toate taxele asa nu am incredere in nimeni din Nigeria :d

    ma surprinde „Legalitatea lor” unii cer scanat permisu si/sau sa cer adeverinta la inalta curte de justitie a marii britanii sau a romaniei ulterior … vrajeli😀 cred ca ar trebui sa merg la politie :))

  21. 27 aprozarnet Martie 26, 2009 la 2:23 am

    n-are jurisdictie, dc nici FBI-u nu le-a facut nimica , nu?
    pur si simplu nu-i mai lua in seama, pe net o sa fie mereu unii de genu asta…nu trebuie acuma sa-i bagi in seama; e tot ca un fel de spam si asta

  22. 28 Mihaela Noiembrie 13, 2010 la 10:17 pm

    Da din Nigeria nu v-a contactat nimeni care sa va ceara bani?
    agata femei pe net le fac capu mare si pe urma cer bani


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


