Cu foarte putin poti salva..

sms primit de la un nr 858:
„Fundatia Mereu Aproape iti multumeste pt ajutorul dat. Luca a fost operat pe 24.04 si operatia a reusit.
Luca este salvat.”

Apelasem mai demult un nr de tel, astel donand pentru un caz de sanatate, un euro sau doi euro. Deci o nimica toata. Si oricum, am facut-o mai mult ca sa dorm io linistit noaptea si sa nu am mustrari de constiinta. Deci din motive oarecum egoiste.
Dar chestia faina, este ca desi suma a fost infima, adunata de la mai multi, plus alte sume stranse prin alte mijloace, au salvat viata cuiva.
De asta am pus si postu asta, ca sa scot in evidenta ca chiar si cu foarte putin se poate ajuta mult. Deoarece noi, din comoditate, incercam sa ne convigem ca n-are rost ajutorul nostru, fiind atat de mic si ca mai mult incurcam si ne pierdem si noi insine vremea si energia.
Mesajul pe care l-am primit astazi, este dovada ca lucrurile nu stau asa.
Cu foarte putin poti salva !
Insa inainte de asta trebuie sa trecem peste comoditatea noastra.

ps: daca doreste cineva sau este dispus sa preia postul asta pe blogul lui, chiar va rog. pentru raspandirea mesajului.

4 Responses to “Cu foarte putin poti salva..”


  1. 1 emilythestrange Aprilie 27, 2007 la 10:14 pm

    minunat. pana la urma esti un om tare bun. nu stiu de ce, dar te-am crezut dur, insa am citit un post… apoi inca unul… inca unul… si mi-am schimbat parerea

  2. 2 aprozarnet Aprilie 27, 2007 la 10:40 pm

    pai sunt dur..
    sau, si dur🙂

    de fapt lumea chiar asa imi spune: „duru”,
    si ma foloseste ca sa spele, pe post de sapun🙂

  3. 3 emilythestrange Aprilie 28, 2007 la 12:39 pm

    cand eram mica, mi-a spus alt copil o faza… duru care spala… (ceva bun nu as fi tinut minte)

  4. 4 krossfire Mai 3, 2007 la 10:36 pm

    Si cu foarte putini bani, poti lua si teapa. Aici e buba…atatia tepari incat devii suspicios din start. Bine, cand esti nesimtit ca mine, poate sa-ti moara omul in fata si sa te intrebi : Bah, dar ce-mi iese daca-l salvez ?


Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


