E poezie.postu7.ce ziceti?

Alb

nimeni nu mă agreează
cum vin mă expediază
mă aruncă şi uneori
mă îngroapă

se spune că sunt abject
mă detestă pentru legătura
pe care o au cu mine
când de fapt ar trebui
să se deteste pe ei

eu sunt doar un produs
eu sunt efectul
ei sunt sursa
şi totuşi îi dezgust

câteodată sunt însă apreciat

când constitui materia primă
pentru masca de faţă
a reginei locale

care datorita mie
are tenul mai deschis
decât toate femeile din oraş

datorită mie
când mă nasc
excrement de elefant alb indian

0 Responses to “E poezie.postu7.ce ziceti?”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

ciuleste`

"Nici nu-ti trece prin cap sa crezi in tine.Ai nevoie de-o carje. Ai mai multe carje decat picioare... Mereu cersesti cate o clipa de tandrete sau o noapte de amor, sau o slujba bunicica, sau o calatorie la Paris, sau o pretuire unanima, sau o pasiune." - Teodor Mazilu

a


